Gå til innhold

Da kommer jeg over til dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, da er jeg trippet over til 3.tri og siste.. kjenner jeg virkelig begynner glede meg til nurket skal komme ut, så da går vel disse siste mnd tregt er jeg redd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til deg også. Jeg synes 3. tri har bare flydd avgårde!

Skrevet

Velkommen til oss. Selv føler jeg at 3 tri har vært det kjappeste. Jeg har hatt så mye å gjøre for å gjøre klart til nye babyen. Men kjenner og at jeg er veldig utolmodig, og at hver morgen jeg våkner uten et tegn er et lite nederlag... SUKK!

Kos deg masse her inne hos oss, og ikke vær redd for å spørre om det er noe.

Skrevet

Velkommen, velkommen :)

Selv synes jeg at dette trimesteret har vært det kjappeste av alle! Men så ventet vi også med å kjøpe inn noe særlig til babyen før jeg var i uke 30. Det siste trimesteret er stort sett gått med til å sette seg inn i ulike typer barnevogner, bilstoler, babycalls osv. Og så har en jo måttet handle inn klær, sengeklær og annet utstyr i tillegg til smekker, gulpekluter osv., osv... Og det skal vaskes, sorteres etter størrelse og legges på plass i kommoder og skap. Slapp av, tiden kommer til å gå fort, du har nok å gjøre :)

Lykke til!

Skrevet

Takk for alle Velkommen meldingene, nå ble jeg glad.. godt å bli mottatt med: Bare spør om du lurer på noe.

For jeg lurer på MYE, er førstegangsgravid og det dukker jammen opp mange rare spørsmål... Håper tiden går fort slik som dere mener, det har jo gått fort hittil da så.. Har fått i hus: bilstol, voksipose, reiseseng, vippestol..og fikk til jul noen søte små sokker og en slevesmekke ( eller hva det heter) som svigerinnen min har sydd motiv på :o) Og så ha rjeg vogndyne og pute, om det kan kalles pute hihi tynn, men skal vel være slik :o) Ellers er det vel ikke så mye mer.. er jo helt på tuppa ang å kjøpe inn ting, akkurat som om hjernen min sier at MÅ ikke kjøpe for tidlig ! Skal bestille vogn fra Nederland, det tenkte jeg ta i mars, siden terminer 26.april så kan den vente litt. Pappa'n min har betsilt håndlaget vugge, det var koselig av han.. så den gleder jeg meg til å se.. blem ye her, men ÅÅÅÅ så godt det er åfå ut ting og tang hehe Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...