nattinatt Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Velkommen hit på spå sidene.Det er godt det kjem nye inn å spår her og.Og så er det fristende å spørre deg då,om du ser om me klarer å bestemme oss for ein til.(har ein stor flokk,men tre av de er med min eks)Eg er født 04.05.68,og han er født 13.05.65. Og ser du om mannen min fortsetter i den jobben han har idag? Kjekt om du vil.Så berre spør meg om du har lyst.Spå seg sjølv,er ikkje så lett.Klem
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Nei det har du rett i... Det er ikke altid jeg ser om det blir noen flere. Men med deg tror jeg det kommer en til. Gutt. Tror mannen din fortsetter ei stund og går over til noe litt mindre krevende...kan jeg ha rett? Tror du jeg får noen flere?
nattinatt Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Takk skal du ha.Du såg ikkje når eg blir gravid vel?Ja det kan nok stemme det.Han har veldig lyst å starte opp noko for seg sjølv igjen.me har god plass heime til det. Å ja da,såg ikkje så lenge på deg før eg fekk opp ei jente.Kor mange har du?Tre?
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Har tre nå...har blitt spådd fire...men mannen min vil ikke...ennå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå