Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Utfloden min er klumpete......Når jeg tar et speil å ser oppi der så ser det ut som hvite små egg, eller klumper.... Å så kan det komme tyntrenende utflod med hvitekluper i.... Mystisk! Ikke klør jeg, ikke lukter det eller noe annet unormalt der nede i "gråtta"... Hva kan dette være?
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Langt er du på vei? Ikke for å skremme, men kan være fostervann med fosterfett som lekker.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Har termin nå på mandag..... Har hatt denne utfloden leeeenge, men har ikke villa spurt noen....Synes det er litt flaut
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Vet du, det skal du IKKE være redd for å spørre om:) Det er så mye som skjer når man er gravid, og ellers også for den sakens skyld man bare må spørre ivei for å få svar på Ikke verre enn at du tar en tlf til jm eller føden og hører, kanskje de kan svare deg mer konkret:) *lykke til*:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Vil ikke bli sett på som hysterisk eller noe....å så er et sånt tema helt nytt for meg, og flaut. Har liksom ikke hatt noen "problemer" der nede før...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Hei Har hatt dette jeg og. Dro til legen og jeg fikk beskjed om at dette var soppinfeksjon. Jeg klødde heller ikke. Tok en pillekur på noen dager og smørte med canesten. Fåes kjøpt på apoteket uten resept. Kan bruke under graviditeten. Ble bra etter noen dager.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Er det smittsomt? Kan det gå over av seg selv?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Kan være smittsomt til mannen din. Om det smitter over på barnet under fødselen vet jeg ikke, men tror ikke det. Om du tar canesten kuren, sa legen til meg at man skulle holde seg unna sex til den var gjennomført.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Må man ta kuren for å bli kvitt det? Eller kan det forsvinne av seg selv? Synes det er litt rart at det skal være det, for jeg var hos gynekolog for en stund siden for å sjekke livmorhalsen, å han sa ingenting om dette.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Ja du må ta kuren for å bli kvitt den, om ikke kan det bli værre. Hadde du dette da du var hos Gyno sist? Om du hadde det, synes jeg det er rart han ikke sa noe, eller at du nevnte det for han..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Jeg tenkte ikke over det da jeg var hos han, hadde nylig fått det. Men siden han ikke sa noe så har jeg mine tvil.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 uansett, så skader det vel ikke med en kur... Du vil bli mye bedre, og det må vel være godt å bli kvitt utfloden og klumpene? Hjelper nok ikke kun å bruke intimsåpe her nei.. Om du er usikker, så ta en telefon til legen din.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Høres egetlig mest ut som du har en soppinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Begynner snart å gråte jeg nå....=( Har aldri hatt noe tull der nede, ikke i mitt tidligere svangerskap heller. Alt sånt der nede er et fremmedord for meg. BUUUHUUU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå