*RutIetutt* Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Faen - bekkenløsning, sykemeldt 80(!)%...er bare 14+6, så det var jo tidlig syns jeg...men har jo hatt vondt en stund, men ikke helt visst hva det har vært. Magemålet lå over det grønne skraverte feltet...så dette går jo rette veien... Jeg som hadde gledet meg til å begynne å jobbe igjen, selv om jeg gruet meg også pga smertene i bekkenet + kvalmen som fremdeles henger i...men, men. Hjertelyden fikk jeg høre også) Den lå på 142, så da blir det vel en gutt til på oss da kanskje:o))))
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg skal på kontroll nå kl 12.Jewg venter gutt og sist lå hjertet på 143.
fox`y Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Huff kjedelig me bekkenløsning=O( fikk d selv ganske tidlig herre gangen,uke 10..så er sykmeldt fult ut jeg pga store smerter ved for mye bevegelse..fikk også høre hjertelyden på mandag,lå på 144 så blir kansje en til gutt her oxo.blir spennende å se på ul... Lykke til iallefall..håper bekkenløsningen ikke blir verre=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå