Gullemor Skrevet 3. februar 2007 #51 Skrevet 3. februar 2007 Hehe! Også var det den såkalte ammetåka, da... Jeg trodde jeg leste alt, men tydeligvis ikke... ka-ping refererte vel til fullmånedatoer da hun satte opp vims, Hanne, stinemor, seg selv og Sponge, vel...? *rødme* Var vel ingen fullmåne rundt den 18., kanskje? ) Hehe!
vims-74 Skrevet 3. februar 2007 #52 Skrevet 3. februar 2007 stinemor: mja, nei, vet ikke om det kan kalles kolikk jeg, det har vært så forskjellig -men stort sett alltid på kvelden. Varierende fra 1 time til hele ettermiddagen og kvelden og natten med, og utallige kombinasjoner av dette. Det er ikke bare en kveld jeg har sittet grått med henne i armene fordi hun har hatt så vondt :/ Heldigvis har frk bompi en fantastisk pappa som har trøstet oss begge -og vi samarbeider veldig bra så vi får byttet på slik at ingen av oss blir helt utslitte. Men nå går det som sagt mye bedre, og jeg er så glad for at lille skjønne jenta har mindre vondt, vi voksne overlever alltids, skal iallefall mer til for å ta livet av meg
Nr-3-i-Magen Skrevet 4. februar 2007 #53 Skrevet 4. februar 2007 Nå hadde vi havna langt nede på side 2 igjen... ka-ping: Håper lilletrollet er frisk igjen da! Høres ikke behagelig ut med over 40 i feber og hovne ankler. Snuppa har vært i overraskende godt humør i helga. Igår hadde vi besøk av ei lita venninne på 6 mnd, og mens det pleier å være vår snuppe som er utålmodig og må bæres rundt og sutrer lett, mens andre babyer bare ligger i fanget og ser seg rundt, så var rollene snudd om igår. Merker at jeg har endra litt syn på ungeskrik etter at jeg blei mamma... Før var det "åh... kan ikke den ungen være stille" mens nå er det mer "skrik i veg, bare glad det ikke er min". Nå har vi bestilt tur til Spania også! Ei uke i madrid og en naboby i juni. Skal i et bryllup der da, håper det går bra med 7 mnd gammel baby på tur. Andre som er sinnsykt støle i armene? Våkner hver morgen med verkende armer. Skulle tro jeg blei vant til all bæringa, det blir jo som styrketrening med jevnt økende vekter... Ha en flott søndag alle sammen! Her blåser vi nesten bort, så det blir innedag i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå