Gå til innhold

Når snur de seg selv på natta?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg legger Benjamin på kvelden, og han snur seg ikke selv. Ligger likt på morgenen når jeg tar han opp. Hvis jeg må opp å dytte tutten i han på natta, pleier jeg å snu han. Men jeg har ikke stilt klokka for å snu han.

Er bare Benjamin treg på dette området også, eller ligger deres unger også stille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan snu seg da mener du? Simen har snudd hodet til motsatt side av det vi legger ham siden han var nyfødt omtrent. Da måtte vi ofte snu på ham så han ikke skulle bli så skeiv. Nå legger han seg ofte på siden også, med hodet vridd nedi madrassen eller havner på skrå i senga.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva som er vanlig vil jeg ikke si altså:) Noen sover vel mer rolig enn andre. Og som nevnt i andre innlegg så sover Simen til tider urolig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener fra rygg til side og omvendt eller fra side til side.... Benjamin snur hodet av og til fra side til side, men ligger/legges som regel på en side. Roer seg ikke hvis han ligger på ryggen. Har vært slik siden han ble født. Så nå snur vi han fra den ene siden til den andre hvis han våkner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger Maja på siden når vi legger henne for kvelden, og når hun våkner ligger hun på ryggen. Hun ligger aldri på siden når vi kommer inn til henne, så det virker ikke som om hun klarer å legge seg tilbake til siden fra ryggen (hun sover best når hun ligger på siden hun også). Det samme gjelder hvis hun havner på magen. Om natten gidder hun ikke å rulle seg tilbake selv! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora ligger også helt stille om natten. Om hun legges litt for våken har hun skikkelig "håld i gång" og havner ofte på tvers i sengen. Ellers ligger hun på ryggen, omtrent der vi la henne, til neste ammong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ligges det ikke stille om natten.

Legges ned på ryggen, ruller seg raskt over på siden, og om jeg er inne å sjekker kan hun plutselig ligge andre veien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger henne på rygg, hun snur seg halvveis på siden(på siden med overkroppen, men beina ligger rett)når hun skal sove.

Men finner henne alltid i en krok eller på tvers, så hun må jo sparke seg rundt om kring.

Har snudd seg en gang til mage..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelen snudde seg endel i senga før hun ble 6mnd... da lå hun alle veier før hun sovnet. Så nå ligger hun i en b.s posen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte med babysafe da Karsten var ca fire mnd. Så han ligger nødvendigvis helt stille, men vrir hodet fra side til side. Vi begynte med pose fordi vi som regel fant han på tvers i bunnen av senga... Han snudde seg ikke over på siden, lå bare på ryggen, men klarte allikevel å bevege seg til bunnen av senga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...