Gå til innhold

Flere enn meg her inne som prøver på nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå begynt å prøve på nr 2. Har fra før en gutt som er født sept 05.

Er det flere her som prøver på nr 2? Hvor gammelt er i så fall det første barnet deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp vi har også en fra før men han er 6 år.Skal til legne snart er sååå nervøs.

Skrevet

Ja...vi har ei jente som ble født i desember 05. Går nå inn i vår 2. prøveperiode. Spennende. Jeg bare håper at vi får det til så fort som mulig. Jeg er klar for en liten til jeg.:-) Lykke til da!

Klem

Skrevet

Heisann!

Vi er igang med å prøve på nr.2 (for meg,og første for sambo).

Jeg har en herlig gutt på 4 fra tidligere. Han er født nov.-02.

Skrevet

Hei! Vi har en liten en som er født november 2005, hadde planer om to tette, men er inne i vår 5 pp!!

Skrevet

Vi har ei jente på 20 mnd som vi håper skal bli storesøster om ikke så altfor lenge. Vi går snart inn i vår 6. pp (Mensen kommer nå, har begynt å spotte - "snufs")

Skrevet

Da håper jeg våre små håpefulle snart får småsøsken!

Selv er jeg inne i 1. pp og har ikm ca 17 feb. Lurer veldig på hvordan det blir å gå gravid med nr 2. Får jo ikke like mye tid til å pleie meg selv som da jeg gikk med førstemann. Har det jo litt travlere på hjemmefronten nå for å si det sånn. Hva tenker dere om det? Hadde et greit svangerskap sist, så jeg har bestilt det igjen jeg:)

Skrevet

Vi prøver også på nr 2 nå og er inne i vår 2 pp. Fra før har vi en liten tøysekopp på 19 mnd. Koser oss masse med han mens vi venter spendt på nr 2.

Skrevet

nr tre nr en er 04 modell nr to er 05 og håper nr tre blir 07 i alle fall 08 modell

Skrevet

Hei!

Vi har også begynt å prøve på nr. 2 nå! Har en jente fra før som også er født i sept. 05. Dette er også den første måneden vi prøver, håper det går på første forsøk, gleder meg sånn til å være gravid igjen...selvom jeg kastet opp de fire første månedene sist gang:) Jeg har ikm 16 feb...spennende! lykke til!!!

Gjest Kanskje_denne_gang..
Skrevet

Nr en for gubben, og to for meg. Har en stor tøff seksåring fra før jeg da! Og alle tre håper han snart blir storebror!!

Skrevet

Prøver på nummer 2 vi og, førstemann fra juni 04. Går inn 10. pp nå, så håper at det skjer noe snart...Har bare 3 måneder igjen å prøve (må få barnet før er ferdig på studiet, ellers ingen lånekassepermisjonspenger), hadde ikke venta at det skulle ta så lang tid.

Tror det kommer til å være veldig anderledes å være gravid nå som en har en liten derhjemme. Første gang hadde en liksom uhorvelig med tid til å sitte og være navlebeskuende og lese alt av bøker. Nå er jeg glad om jeg rekker å dusje og spise frokost om morraen før barnehagen og skole..

Lykke til allesammen. Vi fortjener å lykkes snart.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...