Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har time hos legen i dag, urinprøva er klar til å taes med . Er det en liten spire der mon tro?? Sitte å høre på musikk for å roe nervene (tir`na oir) men den sangen gjør jo sånn at tårene heller presser på..... Åh gud det skal ikke være lett gitt.. Denne gangen er det annerledes føler egentlig på meg at jeg er gravid , har drømt det til og med. Men ,men det vil tiden vise. Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til..håper du kommer over til oss i dag....

Skrevet

Jeg er i 8pp så nå føler jeg det virkelig er min tur. Takk for det

Skrevet

Å så spennende!!! Da må du ha masse lykke til!!!! Håper, håper på dine vegner. Du får oppdatere oss på hvordan det går da.:-)

Lykkeønskninger og klemmer fra

Skrevet

du må gi beskjed da,så fort du er hjemme igjen,,,,:-)

jeg skal krysse fingre og tær for deg...selvom jeg hater tær:-)

Skrevet

Er du tilbake fra legen?

Lurer fælt på hvordan det gikk!

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Håper du er gravid, lykke til!

Skrevet

skal til legen seinare i dag så på jobb. Så jeg skal gi beskjed når jeg kommer hjem i kveld. Gud er så nervøs har sprunget på do i hele dag. Men jeg kan ikke tro at det skal ha funka denne gangen liksom. jeg og mannen min pratet om det her om dagen da jeg fortalte at tr ikke hadde vist seg på en stund, så det hadde jo vært vamvittig motto da. har nettopp sendt ut invitasjoner til 30 års dagen min så det er vel typisk at det er full klaff nå. Tjo ho. Takker for alle lykkeønskinger. tvi tvi

Skrevet

ja hva skjer krysser fingre

Skrevet

Lykke til! 8. pp var i hvert fall gull for oss sist gang, da ble gutten vår til, så jeg krysser fingrene for at det er det for dere også :-)

Skrevet

Ja det kan du si... måtte ta blodp så jeg vet ikke svaret før om noen dager typisk. akkurat likt som sist svangerskap, hcg slår ut kjempe seint hos meg. er det mulig? sist var jeg 8 uker på vei før testen var pos. ja ja får bare vente og kose oss i mellomtiå.

Skrevet

Tak for det, det håper jeg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...