Gå til innhold

Når begynner magen å synes??

Anbefalte innlegg

Er i uke 9+3, sliter veeeeeldig med kvalme, tror jeg snart blir gaaal!!!! Greier liksom ikke helt å "ta av.."for det eneste jeg kan konse om er å gjøre alt for å få bort kvalmen...Men en ting jeg tenker litt på er, når starter det å synes at man får mage??? Da har jeg hvertfall noe å se fram til.. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8022093-n%C3%A5r-begynner-magen-%C3%A5-synes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+3. Kjenner kun en liten hard klump nederst på magen.

Jeg bruker alle mine vanlige bukser fortsatt.

Har hørt at magen kan vente på seg frem til uke 16... Håper jeg snart får litt mage, sånn at jeg kan se utviklingen for hver uke som går...

Jeg er går over i 13 uker nå, og jeg har hatt en liten mage nå i hvertfall i tre uker.... Det er for ubehagelig å bruke gamle bukser, så nå må jeg kjøpe inn nye....

Men dette er nok veldig individuellt... Håper du kan glede deg over magen veldig snart! :)

Jeg er bare 5+3 og skjorten jeg bruker på jobben er allerede litt trang over magen. Buksene strammer også mer enn det som er behagelig, men har ikke gått opp i vekt så kanskje det bare er luft?

Synes det er litt vel tidlig jeg da!

Skal begynne med pilates nå snart, bestilt dvd for gravide, så får jeg se om det forandrer seg eller faktisk er mage!!!

Lykke til!

:-)

Annonse

jeg har fått mage!! Er i uke 6+4. Er veldig tynn rundt livet så det er sikkert derfor. De buksene som er litt høyere på livet kan jeg ikke gå med. Nå er jeg på jobb og har kneppet opp buksa:-) Det er vel sikkert veldig individuelt!! Lykke til videre!!

Pilates dvd!

http://www.amazon.co.uk/Pilates-Pregnancy-Lindsey-Jackson/dp/B0000AM75Y/sr=1-5/qid=1170242229/ref=sr_1_5/026-1060189-2246016?ie=UTF8&s=dvd

Huff det var en lang link!

Hvis ikke dere får den opp si ifra så skal jeg gi dere navnet på dvd'en!

Jeg gleder meg masse til å få den, er ganske svai i ryggen til vanlig og merker at korsryggen er kjempestiv allerede, så bare å komme seg ned på gulvet og begynne!

Jeg må seriøst begynne å tenke på større klær! Har uniform på jobb så kan ikke gå i tunika eller store gensere heller....jaja.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...