Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hatt kraftig forkjølelse i snart 14 dager, men kjenner at den begynner og lettner nå. I helga og til nå har jeg hatt influensa med hyppige temperatursvingninger, muskeslmerter og vært i/er i generellt ganske så dårlig befatning (ikke alvorlig med influensa da, skal ikke klage!) Har fortsatt temperatursvingninger og en del vondt i muskler, men føles bedre der. Men i tillegg har jeg i går og i dag vært så kvalm. Riktignok spist mindre de siste dagene, men synes dette er rart likevel. Var kvalm i natt med en gang jeg rørte på meg og i dag er jeg fortsatt veldig kvalm.fikk i meg en banan og litt vann, men kjennes som den vil opp igjen. Går ganske bra når jeg er i ro, men med en gang jeg går opp ei trapp f.eks brekker jeg meg nesten. Er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre? Er ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Etter en sykdomsperiode er det ganske vanlig å være kvalm pga. vitaminmangel. Noen blir svimmel, noe får dårlig syn, migrene eller kvalme. Dette er egentlig et tegn på at kroppen din blir frisk igjen. Prøv å få i deg noen vitaminer/frukt og grønnsaker. Om du ikke blir bedre kan du jo ta en blodprøve hos lege for å være helt sikker. Har hatt det samme som deg og noen dager med leverpostei gjorde susen. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå