Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Er det flere enn meg som har fått cellulitter etter dere ble gravida?
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 ja:-(.. det området som er blitt ramma av det og strekkmerker er rumpa!!!!!!!!:-(.. men skal til hudpleien etter graviditeten, har gavekort så.. kanskje det hjelper.. føler meg ikke særlig attraktiv:-P
Frk. Vable Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Det er sånn at det ser ut som huden har "snurpet" seg sammen, sant? Akkurat som om det er litt for mye hud eller noe? For da har jeg fått på rumpen og baksiden av lårene... Ser ikke pent ut...
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Det bruker å kalles appelsinhud å! sånn ser det ut!! lite charming ,men men:-(.. ,man skal vell lide for hun/han i magen.... Jepp rumpa mi er ikke særlig lekker lenger..
Frk. Vable Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Vi får heller trene oss til stramme sprettrumper etter fødselen!! Hehe, akkurat som det kommer til å skje...
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Jepp,her er det blitt rene cellulitt farmen gitt. Skikkelig ille på lårene!
mamman til M&M Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 jepp, litt her og:) men en liten trøst....for jeg hadde sånn med min første og..når jeg begynte å spinne igjen så forsvant det...håper virkelig at et gjør det denne gangen og:)
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har oxo fått dette ..men jeg lurer på går det bort eller er det som strekkmerker at det blir permanent..???
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Hmm i de fleste tilfeller så er det vell permanent ,men det finnes behandlinger mot det som mot alt annet.. Jeg skal iallefall prøve hudpleie behandling som er mot cellulitter... vil ikke gå slik i sommer!!!!;-(..
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Det som er så bra med slike cellulitter som kommer i graviditeten er at de vanligvis forsvinner etter fødselen.. Å gjør de det ikke så er de nemlig kjempe lette å fjerne.. Jeg gjorde det etter sist gang.. ikke mange behandligene som skulle til.. Hudpleieren sa at når de ikke er "eldre" en mnd så fjernes de lett da de ikke er like dyptsittende og harde eller hva hun nå mente, anyway FANTASTISKE resultater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå