Gå til innhold

Se her da! Kan noen svare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Je er 7 uker på vei, men har absolutt ingen svangerskapsymptomer. Er det noen andre som hadde det slik? Er fryktelig nervøs og usikker om dagen, trenger litt oppmuntring...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær glad for det for de kommer tidsnok! Du er nok av de heldige som slipper kvalmen og alt ubehaget i begynnelsen. Slik hadde jeg det også under siste svangerskap, helt til uke 28 da jeg ble skikkelig hoven i beina og fingrene + at jeg fikk problemer med stoffskiftet. Denne gangen har jeg vært dritdårlig fra dag 1 og det er ikke morsomt!

Skrevet

Jeg fikk ikke kvalmen og intens trøtthet før 10+2.

Var også litt bekymret på forhånd når jeg ikke følte meg gravid, men skulle vært glad for den perioden, for kvalmen er ikke så artig... Så kos deg!:-)

Skrevet

Hei,

jeg hadde også lite symptomer frem til uke 6-7, men så kom alle ramlende... kvalme, gikk i dvale, sov halve dagen, mistet matlysten osv... MEN vær veldig glad for at du er frisk og rask! Ikke noe er bedre enn det. Hvis du er nervøs, så ta en samtale med legen din, og fortell hvordan du har det, eller invester i en privat UL. Jeg var på UL i uke 7 pga blødninger, og fikk se den lille bønna med et bankende hjerte. Det var veldig koselig og oppmuntrende! Lykke til med et behagelig svangerskap - nyt at du er i god form, men hvis bekymringene blir for store, så sørg for å få roet hjertet ditt!

Stor klem

Skrevet

Jeg svarer som de andre :) nyt det mens du kan. Jeg var helt fin frem til uke 8, da slo det til for fullt. er nå 14+5 og vil ikke akkurat skryte av formen, begynner egentlig å bli ganske lei av å spy..

Så nyt dagene fremover og kos deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...