Gå til innhold

Keisersnitt ved Vestfold SS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde hastesnitt med førstemann og vil veldig gjerne ha planlagt snitt denne gangen.

Har sliti litt med å få time der inne. Snakka såvidt med jordmor om det på UL, Men vi skulle ta en egen time på det. Men det er ikke bare bare syns jeg. Får hele tiden beskjed om at jeg "har såå god tid"

Men jeg tror ikke det skal bli så vanskelig når jeg først får snakket med jordmoren igjen, håper ihvertfall ikke det.

Jeg har en venninne som hadde planlagt snitt der i fjor. Hun hadde også en traumatisk førstefødsel. Hun fikk legen til å skrive en anbefaling om keisersnitt. Også sa hun at det var viktig å være bestemt.

Så jeg håper inderlig de er villige til å høre min "historie" og innvilge dette. Ellers vet jeg ikke hva jeg gjør (-;

Jeg hadde hastesnitt forrige gang fordi fødselen stoppet helt opp, og skal ha planlagt keisersnitt denne gangen.

Tok selv kontakt med jordmor på sykehuset, og etter noen samtaler med henne ang. keisersnitt fikk jeg samtale med lege. Ho prøvde ikke å overtale meg til vaginal fødsel, men informerte meg om de komplikasjoner som kunne oppstå.

Fikk beskjed om ks-dato en uke etter at jeg var hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...