Gå til innhold

Netta*ønsker*seg!

Anbefalte innlegg

Altså.. Epidural er noe man helst vil unngå :P Hehe.. Aueee!!!

Jeg har aldri hatt mensmurringer før dagen før jeg.. Men jeg er klar over at det kan være forandringer nå, i og med at jeg bare har vært pillefri i 3 mnd.. Hva som EGENTLIG skjer i tankene mine skal nesten ikke snakkes høyt om :P *håpehåpehåpe* Au da...

Flink du er som strikker :)) Kan du ikke spørre de som jobber der om de vet om noen som bruker samme leverandør som de når det gjelder garn da?? Det bør absolutt være å oppdrive :)

Fortsetter under...

Hihi ja jeg kjenner følelsen!

Prøver å si til seg selv at det er sikkert ingenting, men så kommer det fra den andre siden, joda du er sikkert gravid!!!!!

hehe!

Håper virkelig du er det!

Ikke lenge igjen nå!

Tenk neste gang vi snakkes så vet du det!

Noen planer for helgen som kan få deg til å tenke på andre ting?

Jeg ringte Bogerud og det hørtes ut som om de har noe som likner, skal stikke over en tur etterpå. Det var samme strikkefasthet, samme pinnestr anbefaling, og hun hadde en farge som het det samme som den jeg har.

Håper virkelig det stemmer!

Kjedelig å begynne å rekke opp når jeg har kommet så godt i gang!

Det er også lue, jakke, bukse og sokker i samme serie, kanskje jeg får strikkedilla og lager hele settet??

Skal jo på ferie snart og trenger noe å holde på med på flyturen og sånt!

:-)

Jepp, det er akkurat sånn det foregår ;) Hehe.. Må le litt.. Vi er noen rare vesner vi :) Åååå ja, neste gang vi snakkes er vi kanskje på 1 tri sammen :))) Nei, nå må jeg slutte opp.. Det bare klinger så fint i ørene mine ;) hihi..

Vel, det hadde jo igrunn passet inn nå, at jeg får en positiv test.. Alt rundt meg som har vært anspent/slitsomt etc i det siste (har vært en del deppa og lei) ser ut til å løse seg opp som bare det :) Så en positiv test høres logisk ut i den sammenheng ;) Hiii...

Jeg må lære meg å strikke jeg og! Koselig med hjemmestrikket babytøy :)) Som også kan gå videre i arv.. Men først og fremst må jeg tenke på musikken.. Holder på å lære meg piano og en masse teori/historie... At jeg ikke lærte sånt når jeg var yngre altså >:(((

Vel vel.. Gjør så godt jeg kan nå :)

Huff nå skal jeg slutte å fyre opp i bålet ditt!

Krysser alt jeg har i helgen!

Det er strikkeskole på http://www.garnstudio.com/lang/no/skole/strikk_index.php

Veldig enkelt forklart!

Garnet var akkurat det samme, bare annen etikett!

Så da kan jeg strikke meg gjennom helgen!

Deilig avslapning og det synes jeg!

Skal ta opp pianospillingen igjen jeg også, Knøttet har jo veldig godt av det!

Også skal jeg børste støv av alle de klassiske cd'ene mine, er som balsam for sjelen det!

Så flink du er som begynner i 'voksen alder'!

Ikke like lærenemme da som da vi var barn, men er det noe vi brenner for kan vi kanskje få mer glede av det?

Lykke til!

Klem**

Hehe.. Det klarer jeg fint å fyre opp selv, ingen problem det ;)

Uffe, jeg må nesten gå nå jeg, plutselig ferdig tidlig idag.. Men jeg hyler ut på mandag.... Kryss fingrene HARDT for meg!!!!! *gravid gravid graviiiiiiid* Hihi..

God helg da snuppa, vi tastes på mandag :)) Skal svare skikkelig på denne også på mandag.. Ble hastverk her..

Klem klem**

Hei hei!

Helt i orden, jeg fikk det litt travelt selv på fredags ettermiddag!

Nå har jeg hentet masse babyklær fra søsteren min, morsomt, bør få jente for der var det mye rosa!!!

Håper det kommer en gladmelding har på mandag!

Det hadde vært så utrolig morro!

Jaja, denne havner nok litt ned på siden innen mandag, men du skal vite at jeg krysser fingrene for deg og sender masse positive tanker og kryss og doble streker!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem***

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...