Noddy78, en av hver! Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hvordan gikk det i Tyskland? Ble det hyggelig? Og nå er du vel skikkelig i gang med symptomjakten eller? Ikm til helgen var det sånn? Er så spent på om du kommer på 1. tri! Hadde vært så koselig!! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Heisann ) Tysklandsturen gikk overraskende bra!! Jeg har fått tankene en del vekk fra dette temaet, så tiden har gått fortere enn forventet, og til søndag er IKM :DD Spent ja!!!!! Symptomjakten er i full gang.. Hihi... Jeg har hatt en masse stikkinger og murringer, mer enn vanlig. Men det kan jo hende at de er selvpådratt i håpet Ellers ingen symptomer.. Best å prøve å la det ligge frem til søndag, men det har jeg mine tvil om at jeg får til Hvordan gikk rebusen da?? Og hvordan reagerte de??? Fortell meg alt!!! Hii... Klem klem**
Noddy78, en av hver! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2007 Så bra at du har klart å fokusere på andre ting! Bare fire dager igjen nå så vet du det! Jeg bestemte meg denne pp for å ikke teste før etter ikm, ble roligere av det faktisk! Vi droppet rebusen, fikk en annen idé. Mannen min skulle gi meg bok om svangerskap til bursdagen(klarte å hoppe litt i salaten på lørdag ved å si at jeg ville kjøpe en sånn bok da, så han måtte si at han allerede hadde kjøpt)så jeg pakket opp alle gavene og sparte boken tilslutt. Idet jeg pakket den opp sa jeg 'dette er den største gaven et menneske kan få og det er noe vi alle kan glede oss over' og så viste jeg fram boken. Tok ikke lang tid før gratulasjonene strømmet på gitt! Litt tårevått ble det også! Det var kjempekoselig! Ingen som skjønte noe på fredagen heller! Så den fungerte bra! Eplejuice bruser faktisk litt når den blir drukket i flaske!! La meg 03, da var jeg skikkelig trøtt, men våknet igjen 07.30 og var lys våken, sto opp og ryddet og vasket, var egentlig veldig deilig! Ellers begynner jeg å merke det, klærne er for trange over magen(den stikker ut allerede!!!!)er kjempetrøtt på jobben og når jeg kommer hjem fra jobb er jeg helt skutt! Kvalm med gjevne mellomrom men ikke plagsomt ennå. Ringte bestemor på snart 92 og fortalte nyheten i går! Hun ble helt i hundre!!! Fikk vite da at de hadde prøvd i 9 år uten å lykkes og hadde adopsjonspapirene undertegnet og klare til å sende inn da hun ble gravid med onkelen min!!!! 9 år!!!!!! Stakkars!!!! Vi har vært heldige! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Ååååå... *snufs* Så herlig... Gleder meg sååååå til jeg kan fortelle mine det samme... Vi snakket om det igår hvordan vi skal si det om jeg er gravid nå. Vi skal nemlig på en familietur til Strømstad helga i uke 12 for å feire bursdagen til svigefar. Sambo har tenkt å reise seg under middagen for å "utbringe en skål til alle kommende tanter, onkler, bestemor og bestefar fra person nr 8 (vi er 7.....) ))))))))))))))) Åååååå, som jeg håper jeg er gravid før den turen! *snufser igjen* Inatt drømte jeg at jeg testet positivt... Streken var bare helt vanvittig blå, og kom med en gang... Håper virkelig at jeg er sanndrømt denne gangen!! Nå går jeg her med skikkelige mensmurringer.. Jeg håper viiiirkelig ikke at det er TR som kommer snikende!! Hun bør virkelig holde seg unna! Arrrrgh! 9 år må være nedbrytende på psyken og det meste som er ( Uffe... Godt slikt ikke ligger i familien da!! Ja, dere er utrolig heldige!! *sukke*
Noddy78, en av hver! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2007 Å for en fin måte å si det på!!! Det var jo kjempekoselig! Håper virkelig dere har fått det til før den tid! Perfekt anledning! Jeg drømte også at jeg testet pos tre ganger, men det ble alltid neg, da jeg testet pos hadde jeg gitt opp pga menssmertene! Håper dine ikke er reelle og at du er sanndrømt! Nå skal jeg få i meg litt mat her, må spise lite og ofte så holder jeg kvalmen unna! Har en eske med mandler smo jeg tygger og de funker bra! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Jeg pleier ikke få menssmerter såpass tidlig, men det kan jo være forandringer, jeg har jo tross alt bare gått 3 mnd pillefri.. Tør ikke håpe annet enn at det er reelle menssmerter... Mye som har skjedd "der nede" de siste dagene, stikking, murring og det som er.. Men jeg MÅÅÅ ikke la meg lure Dumme damen.. Så du har fått mandel-dilla??? Hihi!!
Noddy78, en av hver! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2007 Nei, egentlig er det like greit å være litt negativt innstilt til det motsatte er bevist, blir litt mindre skuffet om hun kommer....alle mine pp var forskjellige! Alltid et eller annet nytt som jeg kunne tolke som symptom... Jeg krysser alt jeg har for deg! Har egentlig ikke mandeldilla, bare leste at de kunne hjelpe mot kvalme, også er det sunne fettstoffer i dem! Så da slår jeg to fluer i en smekk! Mamme lagde kake til bursdagen min, men ble kvalm da jeg delte den opp så orket ikke spise selv, har generelt ikke lyst på usunne ting. Håper virkelig det fortsetter! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Mandler mot kvalme ja... Greit å vite, i tilfelle jeg skulle få bruk for det sånn i nærmeste fremtid Hihi!! Har en masse, masse å gjøre idag, så jeg er litt fraværende... Sånn er det når katten er borte vettu, da danser musene på bordet Her koker det over!!!!! *puh* roe meg litt ned her nå Holder på med nyansettelser, så ting skal ordne seg som bare det her hos meg Også må jeg bare bli gravid, så er alt heeeelt perfekt
Noddy78, en av hver! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. januar 2007 Ja det er rart! Man gleder seg til kvalme og uvelhet og oppblåst mage og hard avføring.... Akkurat nå skulle jeg ønske jeg lå under dyna hjemme, skikkelig oppblåst og sliten og trøtt! Gjesper og føler at jeg vagger rundt allerede! Jeg har bestilt pilates for gravide dvd, så håper den kommer snart så jeg kan begynne å trene! Er egentlig en del stress på jobben her også, men orker ikke gjøre noe...ugg, spørs om ikke jeg skal ringe legen i slutten av uken hvis det ikke blir bedre, kan ikke sitte og sove på jobb! ;-) zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Sove ja... Det hørtes fristende ut Er nok litt trett og sliten idag ja... Reising tar på!!! Gleder meg til å dra hjem om en time for å sooove.... Skulle ønske min tretthetsgrunn var samme som din, men desverre hihi!! Sov godt idag da, du din heldiggris..... Vi får skravles mer imorra, om ikke du sover bort dagen Klem klem**
Noddy78, en av hver! Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. januar 2007 Nei må nok prøve å holde meg våken, sitter i en travel resespsjon med ansvaret for sikkerheten, så blir bare med lysten! Idag skal jeg ut og spise med mine to beste venninder, de fikk beskjeden i går og var helt i hundre begge to! Er ikke redd for at jeg tråkker noen på tærne der ihvertfall, hun ene vil ikke ha barn og hun andre skal gifte seg i juni, så vil naturlig nok vente en stund til. Skal bli godt å få skravlet litt om det med de! Du får komme deg gjennom haugen med arbeid du, så tastes vi imorgen! Klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 God morgen solstråle Hvordan er formen idag?? Jeg er stadig forventningsfull her... Har ikke merket flere symptomer, leter og leter dumme meg... Meeeen-jeg har et lite håp..... Kjenner stadig litt uvelhet nedenfor, som svake menssmerter, men jeg antar at det er innbildning Treee dager igjen!!! Klem**
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 1. februar 2007 Å så spennende! Bra at du ikke har mange symptomer tror jeg, fikk bare neg tester da jeg hadde masse symp og det er det mange andre som også har sagt her, ikke for å skru opp forventingene dine, men det har jeg vel allerede gjort! hihi Har du tenkt å teste før ikm eller vente? Jeg er trøtt som en dupp, litt sånn komatilstander men ellers i fin form. Skjorta på jobben var plutselig blitt trang på den nederste knappen!!! Du hadde bare nett på jobben var det ikke sånn? Så jeg får ikke vite noe før mandag?? Klem:-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Forventningene er høye, og høyere blir de Dumt, men SPENNENDE!!!! Jeg skal kjøpe tester på apoteket denne gangen, dermed bare to.. Så jeg skal prøve å vente til søndagsmorgen med å teste.. Men jeg har jo fire CB digital EL-tester liggende da... Som visstnok kan slå ut som en graviditetstest før IKM.... hihih.... Trett ja.... Trett igjen jeg og... Men det er nok ikke av samme grunn som du idag heller..... (( Buh... Selv om jeg så gjerne vil at det skal være derfor!!! Skal nok ta litt tid før min uniform blir for liten hihi!! Er det noen på jobben som har gjettet det ennå da?? Eller som mistenker litt? Jeg har kun nett på jobb.. Jeg skal skrike ut på mandag om noe skjer, det skal jeg love deg!! Åååååååå, jeg er så spent........
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. februar 2007 VELDIG SPENNENDE!!!!! Prøv å vent til søndagen hvis du klarer, vet det er en del som slår ut før ikm men da slipper du ihvertfall å få neg og lure på om det er fordi du ikke er gravid eller om den bare ikke slo ut ennå... Måtte fortelle det på jobben i går, er så mye tunge løft her og jeg tør ikke løfte nå, måtte si ifra så det ikke ser ut som om jeg sluntrer unna... Snakket med sjefen min her nå og det ser ut som om jeg kan bli her til jeg er 12 uker i første omgang, må bare sjekke med han som bestemmer der jeg er leid inn....han som i bunn og grunn ikke vil ha store mager her, så får høre med han på mandag. Krysser fingrene for deg på søndag!
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. februar 2007 #16 Skrevet 1. februar 2007 Jeg skal prøve så godt jeg kan Bare ikke TR kommer meg i forkjøpet > Jeg har sagt tydelig og klart ifra om at hun over hodet ikke er velkommen, la oss håpe hun tok meg på ordet denne gang ) Kryss fingre og tær, for til søndag tester jeg positivt!!! Jejeje!! <)
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2007 Ja det gjør jeg virkelig!!! Hadde vært så utrolig morro om du kom inn på 1.tri på mandag! Idag har jeg faktisk mer energi! Har gjort en del fysiske ting på jobben idag som var uaktuelt i går. Det lover jo bra! Gjenstår å se om jeg har noe overskudd når jeg kommer hjem fra jobb" Pilates dvd'en jeg bestilte skal ha blitt sendt på tirsdag fra england, så håper den kommer i løpet av helgen så jeg kan begynne å trene! Kjempeflott om du klarer å vente! Klem**
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. februar 2007 #18 Skrevet 1. februar 2007 Hadde vært morro det, ja Nå kom det noen småintense stikk, bare sånne korte... Legge merke til alt skal man gjøre og da Bra å trene under svangerskapet! Jeg trener på Elixia, og håper på å ha overskuddet til å gjøre det under hele svangerskapet.. Men det er vel noe vanskelig å forutse.. Man får heller ta det som det kommer Mye å gjøre idag og, skjønner du sikkert siden svarene mine kommer litt sent idag.. Huffe... Valentine-forberedelser tar tid )
Noddy78, en av hver! Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. februar 2007 Har ikke sittet så mye ved pc'en i dag jeg heller, så ingen fare! Jeg trente på Sats, men sa opp nå nylig fordi jeg ble støttemedlem etterhvert, må finne noe jeg trives med som ikke er så dyrt! Skal begynne å svømme igjen og ta frem sykkelen når snøen går, men det er jo lenge til! Valentine ja, det var dagen mannen min fridde! Jammen meg snart ett år siden!! Får se om vi finner på noe i år, kanskje vi skal gå ut og spise middag? Eller så kan vi ha en kjærestekveld hjemme med peiskos og aromamassasje...frister egentlig mer må jeg si! Jammen meg har klokken begynt å nærme seg 16! Da kan jeg snart skifte og gå til toget! Ha en flott kveld så tastes vi imorgen! Klem***
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 1. februar 2007 #20 Skrevet 1. februar 2007 Hva med middag ute, peiskos OG aromamassaasje??? Både i pose og sekk er det aller, aller beste Hihi!! Ha en fin dag du og ) Klem klem***
Noddy78, en av hver! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 2. februar 2007 Ja det var en god idé! Idag kom kvalmen...skikkelig og.....ga seg ikke før nå rett før 10...blæk. Magen har gått ned til normalen igjen heldigvis, var bare luft tror jeg! hehe Har kjøpt ingefær og sitron te på helsekosten, så da er jeg klar til evt kvalme imorgen. Datteren til mannen min fikk nyheten i går, hun var kjempesøt i dag tidlig, veldig bekymret for at babyen skulle få vann på seg når jeg dusjet! Ellers gledet hun seg veldig, men jeg sa at hun må vent til hun går i 3. klasse, og da sa hun : jammen det er ikke så lenge når man har ventet så lenge allerede!! Hihi Nå er det snart lunsj her! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 2. februar 2007 #22 Skrevet 2. februar 2007 Uff daaa... Når man har fått det bekreftet er det vel ikke nødvendig med kvalme!!! JEG kan få kvalme hihi!! Oi oi!! Noen som gleder seg til å bli storesøster? )) Så søtt da! hehe.. De sier mye rart ja Nå er det bare TO dager igjen...... Oioioi, så sent det går... To dager er LEEEEEEENGE!!!! hehe.. Jeg håper at IKM var verdt å vente på denne gang, se vi piner oss uten nytte Iaffall vi som ikke er like heldige som du
Noddy78, en av hver! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #23 Skrevet 2. februar 2007 Går nok bra skal du se! Skal sende over litt kvalme neste gang den kommer! Kan forøvrig også forære deg store mengder babystøv ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Kanskje det hjelper!?! På lørdag har jeg lyst til å gå på biblioteket og låne meg masse babybøker! Lese om alt som skal skje og se om jeg finner literatur på abc fødsel. Kjekt å vite hva man går til! Jeg har ikke spesielt lyst på epidural om jeg kan unngå det! :-)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 2. februar 2007 #24 Skrevet 2. februar 2007 Fikk visst ikke svart på det siste innlegget ditt jeg.. Hm.. Rart.. Epidural?? Hva i all verden er det forno?? Å. ja!! Krafser til meg babystøv som en gal her Detta skal gå bra ja!! Hihi.. Stadig PMS-murringer her... Jeg liker det ikke!! Hmm... skeptisk....
Noddy78, en av hver! Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #25 Skrevet 2. februar 2007 Epidural er bedøvelse fra livet og ned, sprøyte som settes i korsryggen inn mellom ryggvirvlene så vidt jeg vet. Du kjenner ingenting og kan ikke gå etterpå. Jeg har lyst til å prøve smertelindring i vann og akupunktur. Dessuten har jeg tattovering i korsryggen, og da kan man visst ikke få epidural(redd for at man skal dra med seg fargestoffer inn i ryggmargen tror jeg) Pleier du har mensmurringer i dagene før? Jeg har aldri hatt det før dagen etter, så ble veldig overrasket og sinna da de kom dagen før ikm, men så var det jo ikke mens murringer likevel da! Jeg har begynt å strikke babyteppe, men har gått tom for garn, nå viser det seg at der jeg kjøpte det garnet har de sluttet med garn helt!!! Må prøve å finne noe som har lik farge og tykkelse!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå