Gå til innhold

Easy walker sky

en fin gutt og et lite + på cb

Anbefalte innlegg

Skrevet

med fare for å virke litt på tur.. men jeg har bestilt en EWsky i går fra john!!

men--noen som vet om det forhjulet går an å feste?

ellers noen gode/dårlige erfaringer med vogna.. må bare si at jeg GLEDER meg til den kommer! regner med at jeg ikke får brukt den på ei stund pga MYE snø. lillegutt har det så fint i storvogna enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det går ann og feste forhjulet, jeg er super fornøyd med vognen, lett liten digger den virkelig

gled deg,...

Skrevet

har faktisk aldri hørt noe spesielt negativt om den. anna enn at den er "liten". men vi skal ha den i bilen, liten stasjonsvogn som vår nåværende vogn tar all plass i. og så reiser vi endel, da er det greit med en liten vogn!!

har bare bestilt med regntrekk.. har du mye utstyr?? ja har vel forsåvidt bare bestilt sportsdelen da!!

Skrevet

Hei! Bruker den nå med bagen, og noen ganger bed bilsete.

Når jeg kjøpte den fikk jeg med adaptet til bilsete samt ink i bagen følger det med regntrekk og myggnetting og regntrekk og frontbøyle til sportsdelen. Jeg kjøpte ekstra den reisebagen, har familie i utlande så da er det greit og ha noe jeg kan frakte vognen i litt sikrer enn plastpose man får på flyplassene...

Skrevet

Jeg skal bestille en slik av John nærmere våren tenkte jeg ;O)

Du må legge ut en tråd her da så jeg får høre hvor fornøyd du er med den;O)

Noen nevnte her at den var liten? Hvordan liten? Sittedelen eller da man legger den sammen?

Skrevet

ja hadde vel ikke trengt å kjøpe den nå. men når man får et innfall MÅ man bare ikke sant;)

den er ganske liten når den slås sammen. jeg vet ikke de nøyaktige målene. men den veier bare 9 kg. vet at det ikke er den største 3-hjulingen. da tror jeg TFK joggster twist er myye større. men jeg er ute etter en vogn vi skal ha med oss når vi reiser, det finnes en egen reisebag også. vi kommer vel til å ha "stor" vogna i barnehagen når den tid kommer. så dette blir en butikk/vår sommer høst vogn!! hvis man kjøper bagen har jeg skjønt at den er ganske stor i forhold til enkelte andre. maila litt med ei s om hadde en 2 årng på 14 kg og over 90 cm. hun brukte voksi aktiv i vogna. altså den posen som er fra 0-6 år, så den kan ikke være så veldig liten heller i sittedelen!

men for å være helt ærlig.. jeg har knapt tatt i en slik vogn. bare bestemt meg for at jeg SKAL ha den!!!

har bestilt og betalt vogna.. håper overføring går fort og at den går fort gjnom tolla!!

Skrevet

Er dette en vogn man kan jogge med? Kan ryggen legges ned? Hva koster den ny?

Skrevet

aner ikke om den duger som joggevogn. men ryggen kan legges helt ned på den som heter sky, classic kan ikke det. men liggestillingen er ganske bra der også har jeg hørt. hos john i nederland. husker ikke web adressa koster sportsvogna og regntrekk inkl frakt 412 euro. pluss moms, hvis man ikke slipper unna det da..

www.bebiezaak.nl er adressen!!! fant den likevel!

Skrevet

lengden på vognen når den er foldet sammen er bare 65cm og den veier bare 9 kg...

Skrevet

Hehe..vet hva du mener med "at man bare må ha den";O)

Det som er viktig for meg med denne vogna er at den har en lang rygg og er brei i sete.Jeg har Quinny Freestyle og den begynner å bli litt liten til Luke på 15 mnd,og han er ikke spes.lang eller stor.

Så gi meg et vink da du har prøvd den slik at jeg vet om den er STOR;o)

Skrevet

Hei!

Jeg gikk fra Quinny Freestyle til Easywalker.

EW er en veldig bra vogn-beste trillekomfort man kan finne,tror jeg.

Den er romslig og stor.

Men jeg lurer på å gå tilbake til Qunny igjen.....

Klarer ikke vende meg til å ha gutten min vendt fra meg,det er hovedårsak.Men har et par andre negative ting å si om EW:

Handlekurven er veldig vanskelig å komme til!!Spesiellt når ryggen er lagt ned.Dessuten synes jeg ryggen er for bakoverlent i sittestilling.Har måttet legge tepper bak ryggen til sønnen min for at han skulle få sett skikkelig.Men hvis man ikke bryr seg om dette,e EW den beste vognen!!

Noen som har innspill til dette??

Skrevet

På Svinesund kan du godprate denne vogna til 3500 kr. Den er priset til 3999kr.

Har dere noen venner i Oslo eller nært svenskegrensa, så anbefaler jeg å kjøpe den der. Slipper unna det meste av tollgebyr + mye frakt.

Ikke moms på barnevogner fra utlandet da..

Skrevet

Zsa.

Jeg har quinny xl comfort nå, og vurderer å gjøre som deg..dersom jeg får solgt quinny'n...men det høres ut som du angrer?

Tenkt mye på dette med å ha sete fra meg jeg også...og er spent på om det går.

Lillegutten vår er veldig avhengig av at noen ser han. Er han hjemme i stua å leker, så griner han raskt bare jeg tar meg en tur på kjøkkenet....

hmm......

Skrevet

Jo, om du bestiller vogn fra utlandet så er det 25 % moms. Tollgebyret er bare på rundt 200 kr eller noe. HAr handlet flere ganger, så det vet jeg =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...