Gå til innhold

Holde ikkje uuuuut!!!!

Anbefalte innlegg

Eg trodde det sko vær gøy å gå gravid, men den gang ei!! Eg like det ikkje i det heila tatt:( Har ikkje lyst å vær dårlige å trøtte heile dagane... Eg har kontorjobb, så eg sitte heile dagane å e skamtrøtt!! Eg sovne, heilt seriøst!! Trodde trøttheten sko gi seg itte dei 3 første mnd, men føle den barra e blitt verre... Så har eg ikkje matlyst så eg e kvalm heile tiå!! Damit detta blei sytent:p Men må barra få sagt det!

Eg har så lyst å ta ut sykemelding, eller ferie eller egenmelding i noen dager, for eg e så sliten å øydelagde... Men så har eg vært ein del vekke fra jobb pga ryggplager, så eg føle dei meine eg e mye borte osv...! Men eg vett at eg holde ikkje ut detta!! Pliiz kan noen sei dei har det likt??! Heh... Noen som e sykemeldt pga dette??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8021455-holde-ikkje-uuuuut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ihvertfall enig i at dette er ekstremt slitsomt. Føler at kroppen er beleiret av en hel hær som presser for å komme ut - er ikke så kvalm mer, men veldig trøtt og øm over alt. Dessuten er jeg konstant redd for at noe skal være galt etc. men prøver å holde ut så jeg ikke blir hysterisk.

Hei.

Har det AKKURAT som deg! Jeg er slapp og trøtt hele tiden. Og nå, kvalm fra og til. Jeg var kjempe kvalm fram til for et par uker siden ( er nå i uke 14, snart 15) og trodde det hadde gitt seg, men nei.

Jeg var så dorlig i går at jeg ble nødt til å ringe legen for å få sykemeldig ut uka. Da sa hun at man må passe på å lytte til kroppen å ikke være redd for å sykemelde seg. Så da gjorde jeg det.

Men jeg får også dorlig samvittighet for å være borte fra jobb, så det er ikke lett! Jeg tenker hele tiden at folk på jobben må tro at jeg overdriver fordi jeg stort sett tar meg sammen på jobb og virker kanskje ikke så dorlig på dem.

Så etter tre laaaange uker uten å være syk, men føle seg helt forferdelig, er det nå helt utrolig deilig å slappe av hjemme å komme seg litt til hektene igjen.

Sykmeld deg du også, så blir du etterhvert kvikkere og kan gjøre det bedre på jobb ;0)

Åhh takk for det! Eg var seriøst heilt sikker på at det bare var meg!! Nå har eg snakt med overordnet, og han sa at eg bare måtte snakke med legen å si at eg trengte sykemelding. Her tror eg at dei blir sure på meg hvis eg e borte, så e dei heller SÅ forståelige=) Eg e så letta nå! Ska ringe til legen nå, men han derimot e veldig vanskelig med sykemeldinger, men eg TRENGE ein så sååårt! Holdt på å begynne å grina når eg sko sei at eg va utslitt... Off, ikkje noe gøy detta!!

Men glad for å hørra at andre e i samme situasjon, har vondt av dåkke og, hehe:p

Men lykke til, og animatør: Kos deg hjemma;) Så får eg håpe eg og får ha ei tid hjemma nå:)

Åh, det var godt å høre! Jeg følte sånn med deg!

Jeg var på nippet til å gråte da legen sa til meg at jeg måtte slappe av. Det er jo et godt tegn på at en er riktig sliten når en liten trøste komentar kan få tårene til å strømme ukontrolert ;0)

Kos deg hjmme du også, jeg er sikker på at legen forstår!

klem.

jo, da flere som deg. Jeg føler meg ikke gravid, men syk. Har lagt på meg litt på magen, men gravid-mage har jeg ikke. Ser ut som noe en katt har tygd på og spyttet ut. Orker ikke parfyme, deo, eller sminke. Glamour-bildet av gravide med glød i ansiktet og flott struttende mage, samt masse energi har bleknet. Har eget kontor hvor jeg "gjemmer" meg, gjør litt og later som om jeg gjør masse.... *trøst* til deg.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...