Gå til innhold

Ønsker meg selv velkommen til 3. trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dratt med meg kilo, kviser, hormoner og litt bekkenløsning, fra 2. trimester, så nå gleder jeg meg over hver eneste dag som betyr 1 dag nærmere for å treffe dette lille mirakelet som gjør min hverdag litt vanskeligere, men også mer spennende!

Håper det er like koselig her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen:)

Skrevet

Velkommen!

Skrevet

Jippy, der er du! Grattis og velkommen skal du være :-)

Skrevet

Velkommen Seier og Glede, jeg er selv kommet hit i dag så da er vi gjerne litt lik på termin ?? Jeg har termin 26. april...venter jente..

Skrevet

velkommen jenter:)

Skrevet

Gratulerer med 2/3 overstått! Jeg synes det siste trimesteret var det mest spennende. Håper du får et flott 3. trimester.

Kos deg masse med magen, den er borte før du vet ordet av det;)

Skrevet

Åh så koselig med en så varm velkomst..

Så utrolig koselig at det var flere kjente her også.. Bellen og knøttet dere henger her inne forsatt.. Ensomt på Ditt barn?

Jeg ser jeg tjuvstartet litt da.. Egentlig så skifter jeg visst i morgen. I følge kalenderen her på BIM.. Skylder det på hormoner og andre ting som spiller inn på vurderingsevnen.

Skrevet

jeg sniker meg inn her jeg også, selv om det sikkert er ettpar dager igjen til jeg egentlig har lov... Føler meg litt midt i mellom, men syns det er mere spennende å se hva dere som nærmer dere fødsel snakker om enn de som går og venter på ultralyd og sånne ting... :) Så jeg lurer meg forsiktig inn da! :)

Skrevet

Jeg har også akkurat kommet inn her, termin 2604. Godt å kunne begynne på den siste etappen.

Skrevet

Jeg kom visst for seint i sin tid, jeg trodde jeg ikke skulle inn hit før jeg var 29+0, men så feil kan man ta. Disse hormonene vet du.

Godt å se kjentfolk her :-)

Skrevet

Hei sanasol.. Står til med den høygravide da? - Jeg må si jeg misunner dere litt den tittelen der da. Det hadde kanskje hjulpet på medlidenheten blandt folk. Eneste kommentaren jeg får når jeg klager litt er: Bare vent! Det blir værre!

Sukk... ;o)

Skrevet

Den kommentaren fikk jeg også, jeg skjønte ikke helt hvorfor folk absolutt skulle være så demotiverende. Det har da ikke blitt SÅ mye verre. Hver dag som går er en dag nærmere mål :-)

Var på svangerskapekurs i går, det var interessant. Ikke så mye nytt, men greit å se hvor man skal hen. Det ble litt mer virkelig faktisk. Ingen vei tilbake nå ;-)

Skrevet

Bare tanken på svangerskapskurs skremmer vannet av meg. Jeg tror ikke jeg klare å se en fødselsvideo. ikke uten å gråte.. Må man det?

Jeg er sikkert på at det er lærerikt å se en fødsel, men kan det virke litt mot sin hensikt også. At da skal man i hvertfall ha dop eller ta ks? - Jeg liker ikke ha det vondt.. Urk.

Men det er ingen vei tilbake nå nei.. Ikke når du er så nær som du er nå!

Skrevet

He he, artig og ganske så rikti skreven.. :))

Velkommen ska du være..

Æ vente bare på å komme ut herifra.. IKKE for at det ikke e trivelig, FOR DET E DET!! men for at æ vil sååå gjerne bli ferdi.

Skrevet

Vi så ikke på fødselsvideo, hadde ikke så lyst til det heller så det var helt greit. Noen bilder bare, men det var helt ok. Det gikk mer på info omkring hva er de forskjellige fasene, når skal man dra, hva skjer med kroppen og hva slags smertstillende kan man få.

Vi tok heller ikke rundtur på fødeavdelingen. Som jordmor sa "noen ting trenger man ikke å høre før man er der selv".

Både damene og kanskje spesielt mennene var helt enige hehe :-)

Vi fikk se noen små nye nurk som trillet fordi med stolte forendre på vei til besøksrom da, alle ble helt stille og bare stirret. Artig reaksjon, vi var tydeligvis førstegangs alle mann ;-)

Skrevet

hei til deg og...

Godt å se deg her inne.... Har vært her noen uker nå:)

KLem og ha en fin dag...

Skrevet

Velkommen til alle nye! Spennende uker på slutten, - annerledes bevegelser i magen - ser de tydelig utenpå ;-) Morsomt for fler enn den gravide!!!

Skrevet

Velkommen hit, det er her det skjer! Da nærmer det seg jo veldig for deg også.

Jeg kan snart kalle meg høygravid (fredag) og gleder meg veldig til det.

Hormoner blir det ikke noe mindre av fremover, selv om jeg kan skryte av å ikke ha grått på "turn around" reklamen på leeenge nå. Men det er nok av andre ting som "rører" en om dagen, som feks at noen tilbyr deg sitteplassen sin på bussen, eller at vaktmesteren har strødd litt ekstra uten for hos meg, eller at sjefen din kaller deg "utrolig tapper" som holder ut og står på på jobben. Snufs.

Joda, 3. tri har sin sjarm så det holder!!

Skrevet

Åh, jeg måtte felle en tåre til westlife sin versjon av turn around her for leden dag! følte meg skikkelig teit, men jeg reddet meg inn med å si at sangen mindte meg om bestemor, og henne er det leeeenge siden jeg har sett... Sukk.

Gratulerer med snart tittel som høygravid. Jeg gleder meg til å tittulere meg det jeg også. Kanskje jeg også får gehør for alt som jeg ønsker gjort i huset med en sånn tittel.

snill sjef du har da! Jeg vil også ha en sånn. Min kaller meg fortsatt for bolla!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...