Gå til innhold

Ny prøveperiode.:-)

Anbefalte innlegg

Endelig er mensen fullstendig over og vi går inn i den 2. pp. Deilig å komme igang igjen. Hater ventetiden. Håper sånn at det klaffer denne gangen. Har kjøpt eggløsningstest. Var slik vi fikk det til sist jeg var gravid. Denne gangen SKAL det gå!!!!!! Lykke til alle andre prøvere!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8021332-ny-pr%C3%B8veperiode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint det er noen som er positive... Selv ble jeg litt deppa over at det ikke gikk på første. (kan sikkert høres dumt ut for de som har prøvd lenge) Tenkte at det ikke kunne være så vanskelig siden litja ikke var planlagt, men hører flere slite mer med nummer to...

Ble iallfall ganske sur når jeg fikk mensen i går...

Nå lurer jeg bare på om jeg skal vente noen mnd med å prøve igjen. både pga av når man får, og jobbsituasjonen som tilsier det er lurt å vente...

Lukke til til deg om noen uker ja!! :)

Vel...jeg er positiv nå, men var veeeldig skuffa og deppa da jeg fikk mensen. Jeg også var sikker på at d skulle klaffe på første forsøk. Med førstemann tok d 5mnd før jeg ble gravid, men da hadde jeg gått på p-pillen. Det har jeg ikke gjort nå, så håper jo at d går litt fortere denne gangen da.:-) Problemet er bare det at vi har sagt at dersom jeg ikke blir gravid denne mnd så skal vi vente de to neste slik at d ikke blir baby rundt juletider, så d blir veldig leit dersom jeg ikke blir gravid nå. Men, men...må bare si at jeg priser meg lykkelig for at jeg hvertfall har en unge dersom jeg ikke kan få flere.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...