Phobia Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Kjøpte Teutonia Mistral når min sønn var 1,5 år og har hatt en super vogn synes jeg. Nå venter jeg nr. 2 og lurer på om du har erfaringer og dele med meg ang bruk av denne vognen med softbag til nyfødt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Jeg brukte den til nyfødt. Jenta mi er nå ett år og hat brukt vognen siden hun ble født. Jeg er kjempefornøyd med den.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 HAr ikke erfaringer med den til nyfødt selv, men den er jo lun og god. Og fjæringene er gode. Så den er sikkert super å bruke fra nyfødt også. Ser veldig mange som har den med softbag.
Liti Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Har brukt denne vogna med softbag til begge mine barn helt fra fødsel av. De er født på vinteren begge to. Er veldig fornøyd; bagen er godt polstert og derfor en liten pose i seg selv, du kan pakke nedi og rundt hvor mye du ønsker ut fra vær og vind, jeg bruker alt fra lammeskinn, ullteppe, dyne og skinnpose. Bagen er også så myk i bånn at på sommeren er det bare et teppe som skal til i bånn. Dessuten er bagen lett å ta ut av vogna og god å bære med seg der vogna ikke skal med. Den har en snerten demonteringsløsning slik at du nest vinter har en slags vinterpose som kan festes i vogna. Kan ikke få fullrost systemet!!
MillaMia Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har brukt den til begge mine barn. Har vært veldig fornøyd! Minstemann elsker den, han er 2 år.
Phobia Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 Tusen takk for gode svar ! Da bestiller jeg softbag
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 Det fungerer velidg fnt. Hadde den selv til min jente med softbag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå