Gå til innhold

Skikkelig morsom navnproblematikk! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Italia i slutten av juni, jeg har termin 1.mai, så langt alt OK! I går skulle jeg bestille flybiletter.... Og da måtte jeg skrive på navn på spedbarn..... På Norwegian prøvde jeg meg på å bare skrive etternavn, men det ble underkjent så der heter vårt barn nå: Ikkeennåfødt Hoff-Olsen! Tenkte at Norwegian kan jeg jo ringe til når fødselen er overstått og endre navnet... så skulle jeg bestille hjemreise og det gjennom et annet selskap, der sto det med tjukk rød tekst: "Navn på bestilling må være samme som i pass!"... og da blir det plutselig vanskelig... men: Nød lærer naken kvinne å spinne, så i morgen skal vi til en ekstra ultralyd for å få bekreftet kjønnet, så får vi bestemme oss for navn og deretter bestille hjemreisen...

Skikkelig komisk etter min mening! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ikke for å skremme deg, men enn om de tar feil på UL??

Det må da gå an å snakke med flyselskapene og forklare problemet ...

det ordner seg nok skal du se!

God tur!

Skrevet

Oj!!! Det var noe sprøtt. Har jo blitt så strengt i lufta nå. Vi kom oss nesten ikke hjem fra København i fjor sommer. Vi tok sjangsen på å reise uten pass. Ned gikk det fint. Men innen vi skulle hjem (en uke) hadde de endret reglene slik at lillejenta vår MÅTTE legitimeres med noe med bilde (altså pass). Det hadde jo ikke vi... Men vi kom med alikevel.

Det der ordner seg sikkert skal du se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...