Gøril og Jesper :) Skrevet 31. januar 2007 #51 Del Skrevet 31. januar 2007 Selv har jeg aldri sett ett eneste innlegg der jeg har lest om at vi ikke er ønsket her. Og jeg leser stort sett alle innlegg her... Jeg synes ikke det er på tide med en slik debatt, men vi er alle forskjellige. og det skal vi respektere.. Men siden jeg ikke har sett et slikt innlegg, eller fått med meg noe neg om at vi gravide ikke skal være her, så velger jeg å tro at vi er velkomne her også.. "Som nevnt tidligere hjelper det ikke å henvise til et forum, med lite aktivitet, så lenge det er her vi føler oss hjemme" Mener bestemt at jeg ikke har lest ett eneste innlegg her der noen sier at vi MÅ dra til det andre forumet.. Men her er det ikke så mange som er gravide, så hvor relevant er det å spørre om slike spm som omhandler graviditet her.?. Da tenker jeg særlig på de innleggene som det er referert til her.. Man bør jo legge slike spm der man vet man får svar. Ja, det er i allefall MIN mening.. Nå orker jeg ikke mer om dette. For vi blir kanskje ikke enige.. og da er det ikke noe vits å diskutere i tide og utide Det andre forumet begynner å ta seg opp nå, har vært masse aktivitet der i dag synes jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8021290-sn%C3%B8filla-og-alle-andre-les/page/3/#findComment-8031525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusse 77 Skrevet 31. januar 2007 #52 Del Skrevet 31. januar 2007 er enig med gøril med mirakel... hvor er disse kvalme/upassende innleggene ???? her lest daglig her i to år,og tror jeg har reagert på kanskje to innlegg tilsammen.. jeg har sikkert ikke fått med meg alt,men må si jeg synes denne siden er enestående og at jentene har inne er fantasike til og backe opp en som ligger nede...og når noen er gravid er det alltid masse gratulasjoner og gode tanker til den gravide.. kanskje jeg tar feil ??? !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8021290-sn%C3%B8filla-og-alle-andre-les/page/3/#findComment-8031841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 1. februar 2007 #53 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Jeg ønsker bare å si at jeg håper alle dere som er gravide fortsetter å være her. Har ikke selv lest innleggene det har blitt diskutert her. Vi tolker alle ting på forskjellige måter. Om noen føler seg "sparket" ut, og det evt ikke var ment sånn. Det er nok ingen som støtter hverken den ene eller andre her, her på dette fantastiske forumet støtter vi alle hverandre. Både tullemor og snøfilla er jeg kjempe glad i. Vi har vært på disse sidene i sååå mange år mange av oss. Jeg føler at jeg har flere gode venninner på disse sidene, og det ville være leit om de som blir gravide forsvinner herfra. Som sagt oppfatter vi ting forskjellig og jeg vet at fler gravide har følt at de burde henvende seg til andre sider. Jeg synes det er kjempe trist, for det er jo enkelte man snakker veldig ofte med, og en går jo inn på denne siden for å oppdatere. Og all støtten jeg selv har fått. Alt får jo et annet tonefall om vi snakker, men når det står svart på hvitt er det ikke så lett å tolke ting....og vi kan ofte tolke feil. Vi er alle sensible for ting som blir skrevet. Min oppfatning av denne siden er kjempe positiv. Det hjelper ikke å diskutere hvem som har reagert på tidliger innlegg eller ikke. Noen har følt seg "kastet" ut, om det var ment sånn eller ei. Akkurat det hjelper det ikke å diskutere. Vi er jo alle forskjellige. Når noen her inne blir gravide, blir jeg utrolig glad, og det varmer virkelig inni meg. Jeg har en helt annen følelse når det er venninner eller bekjente som blir gravide.....Ikke at jeg ikke unner alle å bli det, men jeg må si det stikker ekstra dypt når en venninne sier "Jeg er gravid,hurra! Det var jo ikke planlagt da,vi ville jo ikke ha barn så tett. Men det er vel dumt å si det til deg som har prøvd så lenge"....ja det stikker dypt. Alle her inne har forskjellige bakgrunner og vi har prøvd alt fra 2 år til 11 år. Mange av oss har vært igjennom gjentatte aborter og det er alle oss her inne det er synd på og vi fortjener alle like mye å bli gravide. Jeg logger meg på her for å lese om hva som skjer med deg tullemor. Det ville vært for dumt om jeg måtte sjekke flere andre forum for å se om du har skrevet der. Disse sidene er for oss alle. Men det blir jo som med første trimester og andre sider, vi trenger ikke å lese innlegg som ikke interesserer oss. Noen ganger er det unødvendig å kommentere også. Har jo vært et parr diskusjoner her før, og som regel er det en misforståelse. Vi kvinner vil gjerne si det vi mener....Men noen ganger er det best å bare la være... Som såå mange innlegg på første trimester,der det har blitt skrevet om aborter.Mange som kommenterer og sier de får skrive om det på en annen side. Er det ikke bare å la være å lese da? Noen ganger er vi sinte,glade,lei oss osv, og vi må kunne fortsette å skrive hva vi føler. Om det kommer en inn på ass.befruktning og skriver at hun ikke skjønner hvorfor hun ikke har blitt gravid etter 2 mnd prøving, er jo bare å la være å kommentere... Vi har mange meninger...og nå har jeg jo skrevet maaaaaassssse, noe jeg da ikke skulle...... Mayla, jeg håper du tar deg en tur på fredag,alle er velkommen!!! Har ikke sett navnet ditt på listen...og vet at du vil komme:o) Så ta med deg peanut og kom! En så hyggelig og munter jente,trenger vi:o) Ønsket bare å si at jeg er glad i dere alle sammen!!! Jeg håper alt er som det skal inni magen din tullemor og jeg krysser alt. Og nå er det Lenn, Snøfilla og jeg som skal bli gravide!!! he he, og alle dere andre da selvfølgelig:o) Men vi har vært her for lenge... Mange nattaklemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8021290-sn%C3%B8filla-og-alle-andre-les/page/3/#findComment-8036361 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå