Liti Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Hei, Er det noen med erfaring som kan svare meg på noen spørsmål? Sønnen min er to år og har siden han var liten surklet og snorket. Etter bhg. oppstart for ett år siden hostet mer eller mindre og hatt gjentatte feberperioder. Ingen øre-eller halsbetennelser og ingen utslag på crp. Han snorker som en voksen om natta. Utredet for astma og allergi uten funn, men han har mandler på størrelse med druer i halsen. NOen som kjenner dette igjen? Kan mandlene være årsak til hoste og feber? Har noen erfaring med operasjon og hva skulle til for å få en slik operasjon og hva er resultatet etterpå?
SKB79 Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Hei. Har selv en gutt på 2 1/2 år, som har det samme problem som din sønn. Vi har vært ut og inn hos lege, og fikk tatt røngten for ikke så lenge siden der mandler/polypper er forstørret. Så vi skal inn å operere de nå til neste uke. Alle de jeg har snakket med som har fjernet de på sine unger ,sier at vi vil merke stor forskjell. Så jeg håper det for guttungen sin del og våre Kanskje vi slipper unna astma medisiner og sånn videre. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå