Gjest Skrevet 31. januar 2007 #1 Skrevet 31. januar 2007 Tror aldri jeg har gledet meg så mye til at mensen kommer. Har litt ustabil syklus, så jeg er ikke helt sikker på når den kommer.. Har kjent mensmurringer lenge nå!! Kom da, tante rød!! Jeg vil ringe inn mensen !! Er det flere ventere her?? Som skal igang med ivf for første gang?
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 31. januar 2007 #2 Skrevet 31. januar 2007 Vil bare si at jeg skal rope høyt på henne for deg... gleder meg til du skal igang... glad i deg...
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Takk for det! Akkurat nå skulle jeg ønske at jeg bare fikk det dyret på besøk, så jeg kunne ringe stolt inn og si.. Jeg har fått mensen!! Men.... jeg har jo gått i 45 dager før og venta.....så ting tar tid, sikkert. Nå har jeg monster menssmerter, er kvalm ,uggen ... er vel like rundt hjørnet da, håper jeg. JEG VIL JEG VIL HA TANTE RØD!!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jepp, venter her og.. Men på en måte skulle jeg ønske at mens ikke kommer - for da er jo muligheten tilstede for graviditet... ;-) Håpet er alltid tilstede. Men, hvis TR kommer etter planen - som den pleier - kommer den om 1 uke... Da skal jeg ringe inn mens for første gang jeg og (altså, jeg er også 1. gangs IVF'er....)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 En håper alltid at den ikke kommer.. men min erfaring med min kropp, er at den som regel gjør det.. Før har jeg ønsket det motsatte, at den ikke kom, da kom den med et brak! Og nå hehe, når jeg vil at den skal komme, så uteblir den vel leeeeeeenge uten noe positiv test.. 1 ivf på deg også, Lillingønske? Moro da! Kanskje vi kan slå følge på veien? Jeg skal til St. Olavs da, i Trondheim, blir litt reise vei, men det er verdt det, Enn du? Hvor holder du til??
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Ja, det er ganske spennende. Jeg både gleder og gruer meg. Aner jo ikke hvordan jeg vil reagere på hormonene... Jeg har nettopp begynt hos akupunktur. Hadde første time i går, og jeg må si at det har jeg veldig troen på. Vil nok også få litt "gode tips" fra henne på veien... Hun hadde ikke sånn veldig troen på dette "babyklisteret", det skadet ikke å ta det, men hun trodde ikke det hadde noe å si heller. Men det å ta dispril (vet ikke når og hvor mye - det kommer hun tilbake til senere i prosessen) skal være bra. Prøver du akupunktur? Jeg holder til i Oslo og skal ringe inn til Ullevål. Vært usikker på om jeg skulle prøve privat eller offentlig, men da ventelistene på Ullevål plutselig gikk fortere enn forventet prøver vi der Vil gjerne "slå følge med deg" på veien Godt å ha noen å snakke med!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Jeg grugleder meg jeg også. Men prøver å sette fokus på at dette går såå bra. Er verdt hver smerte, hvert stikk! Og dette skal vi klare? Ikke sant? Koselig å ha noen å snakke med da, som er omtrent likt i prosessen. Lurer på om jeg også skal begynne med akupunktur,har hørt at det skal være smart. Og en skal jo ikke la noe være uprøvd,vet du.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Dette skal vi klare ja :-) Jeg har lest så mye om akupunktur.. I helgen googlet jeg det, og fant masse positivt, så allerede på mandag ringte jeg og bestilte time. Det koster jo litt, blir noen tusenlapper ekstra, men det er jo verdt det. Litt godt å vite at en har prøvd "alt"... Hos oss er "problemet" endometriose... Har prøvd i snart 3 år.. Jeg er operert 2 ganger (lap) for endo, sist gang for 1 år siden...
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Har prøvd i over 6 år jeg, blitt satt på masse forskjellige kurer med hormoner, hatt lap, hsg, pergotime, provera, primolut,you name it! Jeg er bare lei av å holde på med alskens kurer som ikke virker, så nå er det ivf hehe. Gidder ikke å prøve en cm mer på egenhånd.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #10 Skrevet 31. januar 2007 Da hadde jeg ringt en akupunkturklinikk som har spesialisert seg på barnløshet.. Hør hva de tror.. Det er jo verdt å prøve det og... Vi holder kontakten!!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har prøvd akupunktur før, homeopat, soneterapi... diverse kremer, piller hehe Tror jeg har kjøpt det meste som går an å kjøpe. Skal kontakte en akupunktør nå som er i forbindelse med st olavs, som mange andre bruker. Og babyklister, det skal jeg også ha . Ingenting skal være uprøvd her i gården hehe
kosejent1 Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Jeg går også og venter på mensen!!! Håper den kommer i løpet av helgen, for da kan jeg også starte på mitt første IVF forsøk. Gleder meg masse;-) Går også til akupunktur og skal dit på mandag, hvis ikke mensen har kommet innen da kunne hun visst sette noen punkter for å stimulere den til å komme. Lykket til begge to! Så bra å ha noen som er like langt i denne prosessen. Har mange spørsmål og føler jeg ikke helt vet hva jeg går til.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 hei kosejent1 ! XXXXX for at mensen kommer i helga da! Inne på fub, vil du finne masse informasjon om både medesiner og virkning. Og det er bare å poste ett innlegg her inne , så er det nok noen erfarne ivf ere som svarer på det vi måtte lure på. De er flinke sånn, våre medsøstre her inne. Lykke til da!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Hei kosejent1 Lykke til til deg også :-) Vi får holde kontakten. Moro å ha noen som er kommet noenlunde likt i prosessen.. Krysser alle fingre for at TR kommer snart :-)
kosejent1 Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Takk for hyggelige svar! Alt går nok sikkert veldig bra med medisiner og symptomer. Har ikke så mange i samme situasjon rundt meg så det blir nok mange spørsmål her inne! Hvor holder dere til? Selv skal jeg første gang til Porsgrunn i neste uke.
kosejent1 Skrevet 31. januar 2007 #17 Skrevet 31. januar 2007 Så jo faktisk det lenger oppe i tråden.;-) Hva synes du om Ullevål? Er du fornøyd? Har hørt mye positivt om Porsgrunn og de virker proffe på telefonen, men har jo ikke vært der enda. Både gleder og gruer meg til onsdag/torsdag neste uke for da skal jeg dit;-)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #18 Skrevet 31. januar 2007 Jeg har hørt mye positivt om Porsgrunn jeg og Ullevål derimot har jeg hørt litt av hvert om. Men det er nå der vi ender opp, så jeg får gi det et forsøk... Har allerede fått litt den "samlebånd-følelsen", men de virker veldig proffe når alt kommer til alt.... Lykke til med Porsgrunn!!
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 31. januar 2007 #19 Skrevet 31. januar 2007 jeg venter oxo.. den er forventet på fredag eller lørdag... har gått på perlutex.... jeg skal begynne på dag 3 av syklus på spray, eller uansett den 6 feb...... er mitt andre forsøk... vi får holde oss sammen damer... klemzer fra
kosejent1 Skrevet 31. januar 2007 #20 Skrevet 31. januar 2007 Så gøy at det er så mange i samme situasjon;-) Jeg gleder til å høre fra dere i ukene som kommer! Lykke til alle sammen, dette blir både gøy og spennende;-)
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #21 Skrevet 31. januar 2007 Samme her!! Kjempekoselig at vi er flere i samme situasjon.. Gleder meg også til å følge dere videre, og krysser fingrene for alle sammen :-))) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 31. januar 2007 #22 Skrevet 31. januar 2007 Venter på at du skal få mensen jeg talitha
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #23 Skrevet 31. januar 2007 Jeg også hehe!! Er snart på tide ja... ventetiden blir såååååååååå laaaaaaang hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå