Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drømmer hele natta. Eller det vil si frem til jeg må på do sånn i 02-tida sover jeg ganske i fred, men etter do-turen søver jeg urolig og veldig lett og drømmer om alt mulig rart. Føler at jeg ikke får sovet skikkelig.

Flere som har det sånn? Utrolig slitsomt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt vanlig under ett sv.skap! ;o))

med snuppa var jeg helt "kriminell" til å drømme, nesten slik som deg og om alt mulig....

fødte en ilder unge, venninne måtte amme pga jeg fødte for tidlig og hadde ikke melk, babyen sparket foten sin igjennom magen min og ja.......... ;oD

denne gangen er det ikke såå ille...

har jo drømt litt, men ikke i nærheten med da jeg gikk med snuppa! ;oD

Skrevet

Jag drömmer också massor. Skumma drömmar om allt möjligt, det känns som om det håller på hela natten. Måste också upp på toa 2-3 gånger per natt. Så det blir lite oroliga nätter. Men alla säger att det hör till, så.

Skrevet

Hi hi hi... morsomt at du har første "do-runde" samtidig med meg. Alltid rundt klokka 02 her også.

Og jeg drømmer også voldsomt mye for tida. I natt var det spesielt ille. I den første drømmen (før første do-runde) så drømte jeg at jeg nettopp hadde født. Det var jo en veldig hyggelig drøm. Men SÅ, i morgentimene drømte jeg at jeg hadde en blødning og kom til å miste barnet (og blødninger har jeg overhode ikke hatt men selvsagt vært veldig redd for frem til nå). Og så måtte jeg fortelle samboeren at vi kom til å miste babyen vår og det var så trist så trist... Sånne drømmer vil jeg IKKE ha flere av!

Skrevet

Ok, så det er ganske vanlig...

De siste nettene har jeg hatt samem drømmen. Jeg skal drive et bakeriutsalg. Jeg skal visst bare ta over for noen som er syke og så går alt rett i dass. Jeg klarer ikke å smøre nok mat, brannalarmen går, kundenen blir sure, de sure damene på frisørsalongen (tror vi deler bakrom) røyker på bakrommet, og vaktmesteren er plagsom. Og så i alle fall 3 netter på rad!

Pluss all do-gåinga. men det er vanlig altså... Blir det bedre etter hvert. er bare 14 uker på vei.

Skrevet

uffda, drømmene mine synes jeg egentlig har vært litt komisk så langt, har bare hatt 2, så det er ikke noe jeg er plaget med mye. (er i uke 23)

I den første drømmen fødte jeg en gutt som kunne snakke! helt klart og tydlig som en voksen, og han hjalp meg å fortelle hvordan jeg skulle kle på han og passe på at bade vannet ikke var for varmt osv. det rareste var at jeg reagerte ikke på at han kunne snakke, det var liksom helt naturlig! hehe

så drømte jeg at jeg hadde akkurat født et barn, og jeg var i lokal buttikken for å handle mat, så oppdagget noen at jeg hadde ikke barnet i vognen! den var tom! så måtte jeg forte meg å handle ferdig og komme meg hjem før noen andre la merke til det, jeg hadde glemt babyen hjemme i sengen sin!! så tenkte jeg til meg selv at "spedbarn, de spiser ikke mat, nei" så kom jeg på at jeg hadde misforståt det med mat, og den skal jo ha melk da!! den hadde ikke fått noe i det hele tatt siden den blei født! så voknet jeg før jeg kom hjem.

rare greier gitt!

Skrevet

Har skumle drømmer jeg. Som spøkelser og sære monstre. Og masse dødsulykker. Muntert her i garden ja:) Men etter at jeg ble gravid har jeg hatt sinnsykt mye vonde drømmer. Liker det heller dårlig ja:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...