Gå til innhold

Blødene tannkjøtt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal snart...blør så mye fra tannkjøttet..bare jeg putter tannbørsten i munnen så blør det fra flere tenner...og det tar lang tid før det stopper oxo..flere som har dette problemet og er det noe og gjøre med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har fått betennelse i tannkjøttet - jeg har hatt det samme, veldig vanlig å få når man er gravid. Jeg var hos tannpleier - fjernet tannstein, og fikk noe jeg skulle skylle munnen med i to uke. Det ble bedre etterpå.

Skrevet

Er det jeg har fått.?.uff da får jeg komme meg til tannlegen fort da...det er så utrolig kjipt og ha det sånn...

Takk for svar,...;)

Skrevet

Jeg har akkurat det samme. Men når jeg bruker tanntråd morgen og kveld og er flink til å skylle så blir det bedre. Prøv det et par dager! Du vil nok blø som en gris men det går nok over ;)

Skrevet

Hva er det du skyller munnen med da febjenta? Jeg er også veldig plaget med blødende tannkjøtt..

Skrevet

Jeg har vært veldig plaget av det samme i begge mine svangerskap. Jeg kjøpte en flaske corsodyl tannskyllevann eller noe sånn, og den har virkelig hjulpet. Smaker fy og faenskap, men er utrolig god virkning på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...