Gå til innhold

Jobber du eller er du sykemeldt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har vært frisk hele svangerskapet, men når jula begynnte å nærme seg begynnte jeg å få vondt i bekkenet. Jeg driver en butikk, så det var travle tider også, så jeg stresset mye. Ble 100% sykemeldt 21 desember. Er det fram til permisjonen begynner. Det hjelper veldig å slappe av, men når jeg er innom jobben, så får jeg vondt med en gang. Sliter også med endel kynnere..

Har også vært frisk og fin hele svangerskapet, men med egen butikk ble det aaaalt for mye i desember, så nå har kroppen sagt stopp og jeg er sykemeldt frem til permisjonsstart (som ikke er så lenge til). Merker også at med en gang jeg tror jeg kan ta i et tak igjen, så går jeg helt ned for telling.

HA!!

jeg har vært sykemeldt siden 22 september jeg da fordi jeg hadde så lavt blodtrykk at jeg bare svimte av. Da blodtrykket ENDELIG tok seg opp i november ble jeg fortsatt sykemeldt for bekkenløsning, så dette med å jobbe under svangerskap har jeg rett og slett gitt opp... hehe

Annonse

Heisann

Da er vi to her på sofaen :)

Har blitt skikkelig forkjølet og er sykemeldt ut denne uken, og neste uke er siste før permisjonsstart. Har sittet og "sovet" 3 netter nå og er tett som en potte. Ryggen verker og jeg synes fryktelig synd på meg selv. Men det er vel bedre det kommer nå, enn rundt fødsel...

Frøkna i magen er i full fres iallefall.

Ønsker oss alle god bedring!

Er i dag 36+4

Jeg verken jobber eller er sykemeldt jeg, men har permisjon fra skolen :)

Har hatt det siden etter jul da jeg egentlig skulle ut i praksis som varer til etter min termin og da hadde jeg ikke fått den godkjent allikevel. Så, da er det sofaen på meg også gitt! Har ingen spesielle plager da, så jeg koser meg med å ha fri - deilig!

Kos dere hjemme damer!

Jobbet 100% til i desember da jeg gikk ned til 75% men ble sykemeldt 19 desember for enormt mye kynnere.. så nå bruker jeg tabeletter for kynnere men ha masse alikevel. tas kun tab ved behov da.. så er sykemeldt til jeg jeg starter med permisjon..

men har problemer me å holde meg i ro.. er ikke av de som greier å sitte så lenge i ganga..

termin 31.03

Jeg jobber fortsatt (men har kontorjobb). Akkurat nå er jeg imidlertid hjemme med vond hals. Det er meningen at jeg skal jobbe fire uker til, etter denne, men tror det kan bli tøft. Både fordi jeg er sliten og litt plaget av bekkenløsning, men og fordi jeg mentalt er et helt annet sted, piffen har liksom gått litt ut...

Fram til nå har det vært veldig fint å jobbe, trives, og har hatt godt av å tenke på noe annet enn graviditet/barn.

Hei dere.

Jeg var 50% sykmeldt helt til for en uke siden. Nå er jeg 100% sykmeldt pga bekkenløsning og generellt en vanvittig vond rygg.. Men som legen min sier: Vi skal tross alt forbrede oss på en ekstremt stor jobb, så alt overskudd man kan samle til fødselen er viktig...

Annonse

Hei! Har vært 50% sykemeldt i 3 uker nå. Ble fryktelig sliten når jeg jobbet 100% og har fått bekkenløsning. Jobber annenhver dag, og synes det fungerer veldig greit! Har også fått tilbake litt overskudd og er i bedre humør. Hadde dårlig samvittighet den første tida overfor de på jobben som har hatt det kjempetravelt, men har etterhvert innsett at det ikke er noen grunn til å slite seg helt ut. Viktig å være opplagt til det store skal skje, samt at en bør ha litt overskudd til resten av familien også. Så vi får bare være flinke til å slappe av og lade batteriene jenter! Det trengs :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...