Gå til innhold

Håper noen kan gi råd....


Benni-min

Anbefalte innlegg

Benjamin har blitt så forkjølet. Surkletet i halsen og tett i nesa. Men han har ikke snue. Virker som det sitter lengre inni nesa, så jeg kan ikke bruke snørrsugeren. Nettene er irriterende for han, for han sliter. Tenkte å bygge opp senga nå og dryppe saltvann i før leggetid. Måtte opp kl 4 i natt og dryppe.

Men har noen en ide hvordan jeg kan få han fort frisk. Hvis han fortsatt er syk neste uke, må jeg utsette MR`en. Har ikke lyst til det. Han har ikke feber, men bør jeg holde han inne, eller er frisk luft godt?

Bør jeg gå til legen for å se om det er mer enn en vanlig forkjølelse (ville ikke tenkt på det ennå hvis det ikke hadde vært for MR)?

Pleier en forkjølelse vare lenge på babyer? Da jeg var i bhg, synes jeg ungene var forkjølet hele tiden. Huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres lurt ut å bygge opp senga.Du kan også bruke en spray rhinox før han legger seg. Se reklamen på høyresida her:) Er fra 0-2 år den. Har han vært forkjøla lenge da? Her gikk det over på tre dager ca. Om du skal ta ham med ut eller ikke kommer vel litt an på været. Er det fuktig ville jeg nok holdt ham inne. Det går nok over skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Sanna&Simen. Bygg opp senga, bruk nesespray eller nesedråper før han legger seg, også på dagtid, slik at han får en god søvn. Hold ham inne i kaldt og fuktig vær, ellers kan han ha godt av frisk luft.

Det er enda lenge igjen til 6.2, så dette går nok bra! God bedring til Benjamin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...