Gå til innhold

forbanna.....

MuttaღMartiniusღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvor trøtt jeg er, så får jeg ikke sove. Har så mye vondt og jeg blir bare liggendes å tenke i senga. Noen som har det sånn som meg? Trodde liksom jeg skulle sovne når som helst og hvor som helts når jeg var gravid jeg.. men nei da.

Huff, gleder meg til å få dette overstått...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen Mutta

Mine våkenetter er over for flere mnd siden, heldigivs. Nå sovner jeg som en stein ved ti elleve tiden og oppe klokken seks.

Men da soveproblemene var på sitt verste prøvde jeg forskjellige tips. Kanskje noen av disse kan hjelpe deg å?

- banan før senge tid

- B-stress

- varm melk

- et større måltid

Lykke til!

Skrevet

Jeg har også hatt det sånn en god stund - og i tillegg vil beina ikke ligge stille, og plutselig begynner jeg å klø overalt...

Jeg har finni ut at det som hjelper for meg er å gå i dusjen og stå der en liten evighet og halvsove. Varmt vann over hodet og korsryggen og skuldrene osv. Helt til jeg nesten sovner i dusjen. Tørke meg godt og tulle håndkle rundt hodet etterpå, og så gå og legge meg med håndkle rundt hodet, av en eller annen grunn.

Litt snodig kanskje, men har faktisk funka fjell! Eneste er at jeg blir litt rar i nakken av å sove med turban, da :-P

Skrevet

kanskje du har vent deg til turbanen fordi det er ubehagelig å ligge med våt pute?????

Skrevet

Jeg anbefaler svømming! Dra i svømmehallen og svøm en halvtime eller så mye du orker, spis litt etterpå og legg deg tidlig. Det hjelper for meg. Både for rastløse ben og søvnløshet.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt pga søvnmangel, fungerte ikke i det hele tatt. Så var det ei så anbefalte akupunktur. Jeg gikk og fikk noen nåler i ørene, var veldig skeptisk da jeg ikke er så alternativ av meg. Men nå en mnd etter har jeg sovet som en stein nesten hver natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...