Gå til innhold

Hjelp meg noen..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei.. I følge den termin beregningen her inne så skal befruktningen ha funnet sted 26.01.07. Er det mulig og ha noe symptomer nå?? f.eks festesmerter, kvalme, halsbrann, svimmelhet, vonde bryster, trøtt/sliten kropp. Jeg har små stikking i magen tidligere i dag gjorde det litt vondt men nå er det bare stikking/"små dunk" når jeg sitter litt fremover bøyd.. Jeg har hatt så halsbrann i hele dag, vært svimmel og kvalm og sliten i kroppen men ikke trøtt i hodet liksom.. Jeg pleier å ha "graviditets" symptomer et par dager før mens men er jo fremdeles 8 dager til ikm.. Noen som vet noe om dette? Det er ganske rart syntes jeg, i hvertfall det som kjennes i magen for det har jeg aldri kjent før.. Dette er første gang jeg ikke har testet, talt dager, eller noe for å sjekke el så jeg vet faktisk ikke når jeg hadde det sånn sett.. Jeg har rett og slett ikke prøvd å bli gravid denne gangen for leger mener vi stresser for mye med det.. Jeg føler meg litt gravid men tør ikke å tro på det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei TES :o)

Regner med at du har sett på symptomlisten som alltid skal holdes oppe på førstesiden. Det er frustrenrende at pms og graviditets symptomer er så like. Det at det er en forandring i symptomene er jo spennende. Selv driver kroppen min med bittelitt spotting, minst 8 dager før jeg tidligst kan vente noe tr. ÅÅÅåååå, det er ikke et kjedelig liv når man aktivt prøver å få seg barn. Blir godt kjent med kroppen også ;o)

Ønsker deg lykke til, og at den neste uken fram til IKM går med et svusj.... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...