Gå til innhold

flere som ikke har fått mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå snart 22 uker på vei.. og ikke fått mage enda.. bare litt flesk på sidene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i 18 + 3, har ikke fått noen spessiell mage ennå....magen er etterlengtet!!!! hehe

Skrevet

Åja,bare vent..Den kommer..

Er det første?

Jeg fikk ikke mage før mellom uke 22-25 med min første,kom litt tidligere denne gangen gitt..

Jeg tror jeg kommer til og rulle de siste ukene skal det fortsette sånn..Men jeg skjønner deg veldig godt..Men den kommer plutselig skal du se;o)

Skrevet

er 20 + 4 og her i huset prates det ikke om mager i det hele tatt... de er et ikke-tema!!!! har minus-mage, ser faktisk bare feit ut... men alt er visst som det skal, så da får jeg jo bare stole på det.

Skrevet

ja det er min første:) magen behøver ikke komme for min del,bare snuppa har det bra inni der;) hihi

Skrevet

Jeg er 17+5 og har bare fått en stygg fettrull høyt oppe på magen foreløpig ;-)

Ikke kan jeg fatte og begripe at det skal være plass til en liten baby på ca. 20 cm, fostervann, morkake og livmor inni der, og jeg er utrolig spent på UL om en uke, men satser på at alt er i orden...

Skrevet

Jeg er 16 uker på vei og har bare pittelitt mage. Tror ingen som ikke vet jeg er gravid ser det. Alle syns nok bare at jeg har blitt småfeit =0(

Skrevet

Jeg fikk heller ikke mage før rundt uke 18-19, men nå i uke 26 er det ingen tvil om at jeg er gravid!

Den er allerede blitt et problem når jeg skal ta på meg sokker og sko, så lurer på hvordan dette skal gå...! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...