Philippa=) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 fy å f......... er så lei meg at jeg ikke har ord for det har fått snoen strekkmerker nå den sisste uka, er 40 uker imorgen. å gå uten ett eneste strekkmerke så lenge, så skulle jeg få det nå????? ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! må få ut babyen før dette blir for ille. noen flere som har fått det?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg fikk det for leeeeenge siden jeg, og skjønner godt at du syns det er kjipt å få det nå, sånn helt på tampen. Kanskje du har fått litt vann i kroppen plutselig? Ja ja, forte seg ut da babyen til Phillipa, mamma trenger ikke flere merker nå
snartmammapåny Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Huff..føler med deg!! Hadde blitt kjempe skuffet om det var meg, så du har min heeeele medfølelse!! Håper du føder snart da før det kommer noen flere!! Lykke til!!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Har nesten ikke hatt strekkmerker før nå på slutten siste uka el to kom det mange ser ut som om noen har dratt en rasp over magen min Triste greier, blir ikke kult å gå i bikini til sommeren.
Philippa=) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2007 takk for medfølelsen=) ganska fortvilende..... men jeg får håpe de ikke blir for dype. stakkars oss damer så må gjennom så mye å i tillegg få strekkmerker..... urettferdig! håper de snart finner opp ett middel som klarer å fjerne det. No more bikini for me=( skal bare bo i hellas delvis av året, dette blir gøy!!!! nooooot
snartmammapåny Skrevet 30. januar 2007 #6 Skrevet 30. januar 2007 huff... Jeg har ikke fått noen ennda, men de kommer nok.. HAr 8 uker igjenn så de har god tid å komme på ennda. DE kan faktisk fjærnest med laser, men det koster nok en formue kan jeg tro.. så finnes det noen kremer som vist nok skal være veldig bra for å få de til å bli lysere iallefall. Så det finnes håp iallefall..
godiva med 3 gull Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Jeg slapp heldigvis unna sist sv.skap. er mindre nå enn da, og har 29 dager igjen.. Kombinert med gode gener på DET området, og dyr olje jeg har brukt gjennom hele sv.skapene har gjordt susen... til nå... Vet man kan få dem fjernet med laser, tror ikke det er så alt for dyrt, verdt det vil jeg mene.. Men alt er jo relativt..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 Hei! Om det er noe til trøst er jeg ei som ved forrige svangerskap fikk over hele magen, ikke mye morro i en alder av 20. En spurte meg i syden om hva jeg hadde gjort meg på magen. Dette skal fjernes når jeg er ferdig med de ungene jeg skal ha. Så det er noen som har det verre på det punktet.
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #9 Skrevet 31. januar 2007 Jeg ser skikkelig jævlig ut!! Det begynte i uke 30. og nå er det helt groteskt på undersiden av magen. Og det var ikke det at huden var stram. Kjempebreie, mange, tette og mørke LILLA!!! Ser helt forferdelig ut og har ennå 6 uker igjen til terminen. Det som er kjipt er at jeg har smørt med dyr svangerskapsolje hver eneste dag siden 3.måned og det har tydligvis hatt null effekt. Spent på om de blir litt mindre fremtredende etter en stund, for sånn det ser ut nå så blir det nok ikke morsomt å sprade i bikini til sommeren... kjipt det, men det er nok verdt det når jeg får nurket mitt ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå