Gå til innhold

Hadde dere vondt i dagene etterpå etter insett?? svært bekymret nå

Anbefalte innlegg

Hei jenter Jeg er svært bekymret nå. jeg har veldig vondt i underlivet nå med masse murringer, nesten som om det svir . Jeg hadde insett nå på mandag, noe som var en svært vond opplevelse for meg fordi jeg hadde masse arrvev og var veldig trang i livmorgangen. Er det flere som har opplevd smerter etter insett eller har jeg grunn til bekymring?

Fortsetter under...

Det er vanlig med en del murringer de første par dagene, og kanskje særlig for deg med den lidelsen.

Jeg vil råde deg til å ta kontakt med lege hvis du får smerter som varer i flere dager. Fikk du ut mange egg? Man kan bli overstimulert av de gule legemene som blir igjen. (restene av eggposene).

Drikk masse masse vann fordi eggposene i kroppen din etter uttak fyller seg med væske fra kroppen din og det gir masse masse ubehag. så få i deg masse vann så skal du se det hjelper!! + at de har jo vært og rotet rundt da så litt smerter må vi tåle hihi...

Jeg hadde også ganske mye vondt de første 4-5 dagene etter uttak, så togturen hjem på 6.5 time var ikke behagelig kan man si.

Men gir det seg ikke kan du jo ringe sykehuate/klinikken din og høre hva du skal gjøre.

Uttaket hørtes ikke spesielt godt ut nei, har du endometriose?

God bedring!

klem

På det ene forsøket mitt hadde jeg sterke mensmurringer i 2-3 dager.Våknet på natta og verket...

Tror det er ganske vanlig å ha smerter/ murringer etter innsett. Tross alt har de satt inn et "fremmedlegeme" hvis du skjønner. Og de har jo også "pirka" oppi livmorhalsen etc.

Men hvis det ikke avtar og er like vondt etter 5-6 dager, ville jeg tatt en kjapp telefon til klinikken, bare sånn for sikkerhets skyld.

Lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...