Januarjubel! Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Gjør fortsatt vondt når jeg beveger meg - en uke etter fødsel. Det er vel ikke annet å forvente, men hvor lenge pleier det å ta før det blir smertefritt? Noen med erfaring?
-MtG- Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hehe. Dumt å være utolmodig etter en uke:) Du har tross alt vært igjennom en ganske stor operasjon. Jeg var også utolmodeig, men det ble bra etter ca. 5-6 uker kanskje?
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Gi arret 3 uker til så tenker jeg ikke du merker noe særlig til det! Er jo ikke bare det ytterste arret som skal gro!! Tror ikke du kan forvente at det skal bli bra på en uke!! :-)
Januarjubel! Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2007 nei jeg skjønner jo at det tar litt tid, men nå har jeg iallefall noe å forholde meg til, takk takk:)
rødhette* Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Det varierer veldig fra person til person! Noen klarer jo ikke å komme seg på beina før etter flere dager, mens noen er oppe og går allerede dagen etter. Hos meg tok det ca 1 uke før jeg følte jeg ikke trengte smertestillende lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå