Gå til innhold

angående "hemmelig venn" :-)


langevipper

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare nevne at jeg syns det er et artig opplegg, og skulle ønske jeg kunne ha vært med denne gangen. Problemet mitt er at vi skal flytte til helgen, og siden vi ikke har bestilt internett enda aner jeg ikke hvor lenge vi blir uten tilgang på nettet.

 

Ville bare nevne det... og ønske dere lykke til med "hemmelig venn".

Blir artig å lese om noen av dere klarer å gjette hvem sin hemmelig venn er:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det høres fælt ut å være uten internett, men det blir vel nok å gjøre for dere. Det går vel an å vente på deg hvis du har lyst å være med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg en venn nå, og så har du joo tre uker på deg:) Og adressen til vedkommende? Hvis du vil da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder på å undersøke muligheten for internett nå, skal komme tilbake til deg når jeg vet mer (senere i dag). Litt dumt hvis jeg henger meg på hemmelig venn og så har jeg ikke muligheten til å komme meg på nettet på en mnd eller verste fall lengre (grøsser med tanken). Men regner med det skulle gå innen 3 uker. Hadde vært morsomt å fått være med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med:-)

 

Vi har funnet ut at vi kan få bredbånd, men vi vet ikke når enda. Jeg velger å være optimistisk for jeg vil gjerne være med på hemmelig venn:-)

sender deg en mail om navn og adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...