MorTilToGutter:) Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Sitter her og ergrer meg over at jeg ikke vet.... Jeg hadde IKM på søndag, men ingen tante har vist seg, og det er heller ingen tegn på at ho er på vei. Men graviditetstestene lyser negativt mot meg hver gang. (og jeg kan love dere at jeg ikke er av den tålmodige typen, så jeg har tatt opptil flere tester) Blir dyrt dette her:) Men, hva skjer egentlig da, blir så frustrert. Jeg er jo ALDRI sen, og jeg "innbiller" meg at jeg har fler og fler symptomer på at det endelig har klaffet... (trøtt, ømme pupper, sær luktesans, osv) Egentlig er dette en pp jeg ikke trodde det var noen mulighet, siden mannen min har vært bortreist det meste av måneden, og når han var hjemme var vi syke begge to... Huff, ble mye klaging jeg klarte å lire av meg her... beklager.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 er ikke så veldig unormalt å gå 2 dager over,men du får smøre deg med tålmodighet og håpe på det beste! får mange overraskelser som prøver.ingen ting er normalt eller unormalt.det har jeg funnet ut. lykke til!!!
MorTilToGutter:) Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Jada, jeg vet... Begynner bare å bli lei av dette. Med første-mann klaffet alt på første pp... Nå er det ett år siden vi begynnte å prøve, og 3pp siden sa... Blir bare frustrert, syns snart det er på tide at nr to kommer:) Er bare ikke noe flink til å være tålmodig, dessverre...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 da er du jo rutinert i gamet. du får ta en ny test i morgen da,eller ta en tur til legen. tror ikke det er så mange som er flinke i å være tålmodig,men er bare å bite det i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå