Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Tror jeg har IKM i morgen. Er ihvertfall 14 dager siden el, så jeg tester hvis jeg ikke har fått mens. Er ikke begynt å spotte eller noe, så jeg er veldig spent! Ingen symptomer, egentlig, hverken på gravid eller tr. Var på gu 5.januar fordi jeg hadde blødd siden 8. desember (sluttet å blø 8. januar!!). Hun kunne se cyster, og hormonprøver viste pcos. Begynte min første pergokur 5. januar, så jeg er litt spent nå. Har også 30-års dag i morgen, så det hadde vært en veldig fin bursdagspresang kan man si )))
Gjest Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer med dagen!!! ) Håper testen viser positivt!! Lykke til! )¨ STOOOR BURSDAGSKLEM =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Tuuuusen takk!!! Så snill du er! ) Stoooooor takkeklem )
Heidivilhababy Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Gratulerer med dagen! Lykke til med testing!
Gjest Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Gratulerer med dagen Renate ) Velkommen til de vakre 30årene ;o) Hååååååååååååååååper at pergoen har virket og at dere får blå streker i bursdaggave ))))))) Fortell hvordan det går da, nå som tante Rød skal ha dratt avgårde på lang ferie ) Klem fra ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå