Gå til innhold

Er det respektløst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

av kjæresten min å velge å reise på ferie i 16 dag med en kompis. å la meg være igjen med en 3 åring og 4 mnd på vei. Det var utrolig vondt å si at det var greit, jeg valgte å være hjemme pga hepatitt faren i landet. så ringer han å sier at ei venninde av en annen kompis+kjæresten hans flyttet inn til min kjærest og kompisen. Jeg vet at romme består av en dobbel seng og en sofa. jeg har problemer med dette og lurer på om jeg overreagerer eller ikke. Jeg har mest lyst til å sette kroken på døra, føler meg allerede sceket da han valgte å dra:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har disse flyttet inn tid dem da? Har de ikke bestilt rom selv? Det høres jo ikke ut som at det er plass nok til alle... hvor skal alle sove?

Jeg vet jeg burde si ting som roer deg, men hadde dette vært MEG så hadde jeg forlangt at de ikke tok inn disse jentene. Ikke fordi jeg ville trodd at kjæresten min ville vært utro, men fordi man vil være vitne til mye ufrivillig intimitet. F.eks hvor påkledd er de? Låser de seg inne på badet? Ikke minst... hvor sover de? JEG ville IKKE godtatt dette.. NO WAY :-(

Skrevet

Det er kun 1 jente som flyttet inn, som reiste etter dem en dag etter og hadde ikke noen plass å bo, men hun er venninde av den andre jenta. jeg kjenner ikke hun som flyttet inn. du satte lys på ting jeg ikke har tenkt på som omkledning ol. jeg får ikke til å diskutere dette med han på tlf da jeg vet at jeg kommer til å grine. har hadt et tøft svangerskap til no og det er jenta mi på 3 som holder meg oppe. har det litt vondt for tiden.

takker for svaret og fikk litt bekreftelse på at det jeg føler ikke er helt på "vidda"

Skrevet

Jeg hadde nok ikke godtatt utreisen i utgangspunktet. Hvorfor måtte han reise akkurat nå? Det er jo mye bedre for familielivet at dere reiser sammen alle fire etter at sistemann er født. Er kompisene viktigere for ham enn familien? Jeg skjønner godt at du føler deg sviktet. At du er gravid og muligens litt mer følsom nå enn ellers betyr ikke at følelsene dine skal settes til side! Jeg synes ikke du overreagerer.

Skrevet

er jo mange ting du ikke nevner her da.. som hvor lenge har denne reisen vært planlagt? har du meldt avbud nå i siste liten? osv osv..

Jeg tror ikke du har noe å frykte, skjer sjeldent noe ufint når en er så mange på rom, så sånsett tenker jeg at du sikkert kan slappe mer av, med tanke på sjalusi og sånn.

Jeg forstår at du kan være fortvilet, men jeg vil råde deg til å ikke la følelsene løpe av med deg, og at du prøver å glemme det før han kommer hjem igjen..

du sa jo ja til at han kunne reise i utgangspunktet? Da nytter det lite å ombestemme seg underveis.

Jeg skjønner at det er tøft, du er sliten osv, men send han en melding da vel, der du sier at du savner han, stoler på han, og at duhåper han samler masse krefter så han kan overta litt hjemme når han kommer hjem, så du får slappet av litt!

Bedre å ta det med det gode, så du slipper en langvarig konflikt vel?

Skrevet

Hadde aldri latt typen min være så lenge vekke. Greitt med en helg, men 16 dager?? Det var lenge det! Og jeg hadde ikke godtatt at det skulle være to jenter på rommet hans...

Skrevet

Man kan ikke forvente at kjærestene skal lese tankene våre. Hvis du ikke syntes det var greit at han dro, så synes jeg du skulle sagt ifra og forklart hvorfor. Du kan ikke i ettertid komme å si at det ikke var greit for deg at han dro og bli sint på ham.

Han var ærlig med deg og fortalte om denne andre jenta som flyttet inn sammen til dem. Jeg tviler på at han ville fortalt deg om henne dersom han mente det var noen grunn for deg å bli sjalu.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...