plums Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Hei, Jeg er såååå utålmodig og lurer på: Nå har gyn søkt meg til lap. Tror det tar ca en måned før jeg får time, og skal da fjerne en eller begge egglederene mest sannsynlig. Hvor lang tid må jeg vente etter et slikt inngrep før vi kan komme igang med ivf? Noen som vet? Takk takk.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Jeg hadde lap. i februar 2005, ble henvist til IVF i mai 2005 og kunne få første forsøk i januar 2006 (men dette var på Riksen, i det private går det fortere).
plums Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 ok, takk for svar! det var lenge mellom februar og mai syns jeg. er det fordi det må gro sammen?
Jehn Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Hei.. Var inne og fjernet eggleder i midten av januar. Fikk komme inn til fryseforsøk i slutten av februar.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 Mine eggledere var åpne og fine, derfor ville vi prøve selv noen pp før søknaden ble sendt. Hvis du skal fjerne dine eggledere blir nok søknaden sendt med en gang etterpå. :-)
♣jolanta♣ Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Jeg tror min gyn sendte søknad om IVF og henvisning til lap samtidig i april ( tror det var rundt da) i fjor. Jeg var inne til lap i juni og fjernet endometriose, men resten var fint. Var til kontroll/samtale om IVF i august og fikk tilbud om AIH (inseminering) mens vi ventet på IVF. Hadde 4 forsøk fra sept.-des. uten resultat og skal nå i gang med første IVF-forsøk. Fikk brevet i beg. av januar og ringte inn mens i slutten av mnd og skal starte på spray 8. februar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå