Gå til innhold

Er dette normalt?? ...litt beskymra her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 6 uker siden. Så er akkurat ferdig med barselukene. Vet at en blør i disse ukene. Det som er er at eg blødde ganske mye de to føste ukene etter fødselen, så ble detmindre og mindre, siste uken nesten ingenting og sisten dagene ingenting, men nå spm jeg har pasert de 6 ukene begynner eg å blø for fult igjen, ikke kjempe mye men som enmens. er dette normalt? så lenge etter fødselen? trodde at man skulle slutte å blø etter de seks ukene??? var så glad for at eg endelig var "komt i mål" med de seks ukene.

Noen som har født før eller som vet noe om dette som kan gi meg et svar? Det eg selv tenker er at det kan ha samlet seg opp en del blod inne i kjeden, som kommer ut no???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du????

Hvis ikke kan det være "Tante Rød" som er tilbake!

Skrevet

Kan jo hende at du har fått mensen igjen...?? Jeg fikk den rett etter de seks ukene sist..

Skrevet

Ammer du? kan jo være vanlig mensen som har kommet? vet egentlig ikke jeg.

Hadde kanskje villa snakket med lege eller helsestasjon om det!

Håper det går bra!

Skrevet

ja gjorde akkurat det samme, det var som en mens, selvom jeg ikke fikk mensen ordentlig for noen mndr. etterpå :)

Skrevet

Takk for svar. Ja jeg full ammer!!

Skrevet

Det kan være det er skorpen som er falt av... etter en stund så faller skorpen av der morkaken var... og då kan det komme frisk blod igjenn etter at renselen er ferdig. og det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...