Gå til innhold

ok nå blei jeg forvirra.. litt hjelp?

Anbefalte innlegg

egentlig hadde jeg bestemt meg for Jessica Atiana...MEN så fant jeg plutselig ut at Alexandra var jo også veldig fint...

ÅÅÅÅÅ dette går ikke! jeg klarer aldri og bestemme meg! liker Leni også:(

men av: Jessica Atiana og Alexandra Atiana

hvilket syntes dere var finest?

kommer bare til og bruke det første til daglig da..

takker for at dere orker og ta dere tid til og svare igjen! gud veit hvor mange tråder jeg har lagt inn her altså!!

*takker & bukker*

Fortsetter under...

Huff det er ikke lett!!

Som sagt tidligere synes jeg Leni er kjempefint!!

Alexandra kjenner jeg mange som heter, og liker dem alle og liker navnet også.

Synes kanskje det ble veldig manger A`er i Alexandra Atiana..?

Men om du bare skal bruke det ene betyr jo ikke det noe.

Synes Jessica er pent om det ikke blir uttalt på "norsk", men som det skal uttales.

Tror jeg hadde valgt Leni jeg... bare for å gjøre forvirringen din total... he he.

Annonse

Jeg syns Jessica Atiana var finest! :)

Syns det er litt rart med to navn der det første slutter på bokstaven som neste navn begynner på.. (som i alexandrA Atiana.. :) Selvom du bare skal bruke første navnet til daglig blir jo det andre også brukt i andre sammenhenger! :)

Jøss, for noen overlessede navn! Du klarer ikke å finne noe som er litt enklere og mer brukervennlig, da? Er faktisk enig med henne som sa noe om lowclass og harry, altså, særlig dersom dere er etnisk norske og bruker sååååå amerikanske navn på barnet. Atiana har jeg aldri hørt før, engang.

Tenk på barnet og la henne få et enkelt og godt navn, et som hun slipper å stave for hver gang det skal skrives, og et som det ikke er tvil om hvordan uttales. Akkurat i dette må jeg faktisk gi Rema 1000 rett: Det enkleste er ofte det beste!

Hvorfor vil du gi barnet ditt så vanskelige og unorske navn?

Men kjære vene: Hver sin smak!

Gjest Antarctica

Ville ikke ha slengt på Atiana i det hele tatt, dersom det ikke skal brukes. Det høres utenlandsk eller rent oppkonstruert ut, og dessuten minner det om en feilstaving av Athina, og det kræsjer med alle A-ene, sånn rent lydmessig. Hadde nøyd meg med ett av navna. Enten Alexandra, eller...vel. Helst bare det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...