Surfinia Skrevet 30. januar 2007 #1 Del Skrevet 30. januar 2007 Hei! Er så bekymret for om dette går bra jeg og vurderer å ta en privat ul for å roe med ned litt. Er nå 5+3. Hvor kan jeg henvende meg for å få tatt en privat ul (bor i nærheten av Gjøvik, Lillehammer og Hamar)? Og når, i hvilken uke, kan de på en utvendig ul se om alt står bra til der inne? Noen som aner hvor mye dette evnt koster? Herregud! Litt oppgitt over meg selv og at jeg er så stressa, men nå er jeg engang slik da og ta tenker jeg at det kanskje er like greit å få tatt den ul og få bekreftet tingenes tilstand. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8018800-privat-ul/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
10aborter,någravidmedsurrogat Skrevet 31. januar 2007 #2 Del Skrevet 31. januar 2007 Hei. Du bør nok vente til uke 6/7 for å kunne se hjertelyd da kan du få litt ro og, de vil ikke kunne påvise at alt er bra før det. Har selv hatt tidlig Ul to ganger og begge endte i abort, den ene ble bare 7 uker og ingen hjertelyd og den andre 13 uker der alt så fint ut andre ul 10+5 så det er ingen garanti men det er jo mye bedre å se nurket. Selv blir jeg fort knyttet til det. Nå er jeg gravid 6+4 og skal ha ul neste uke håper jeg, har og gått og tatt blod prøve får å sjekke at hcg stiger som den skal.Mine hcg verdier var 17 DPO: 146 og 28 DPO :4263 Det vil jo vøre betryggende å se nurket , men kanskje det er lurte å vente til du kan se hjertelyden..da er sjansen for at det overlever 88% ! Og husk at å stresse er ikke bra for embryoet......Gå på legekontoret ditt og ta blodprøve da får du svar dagen etter. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8018800-privat-ul/#findComment-8020887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå