Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tror dere får dekt akkurat det samme siden det er fritt sykehusvalg her til lands :-) da vi tok prøvene sa de bare at vi ikke skulle betale noe, de sender sikkert regningen til St. Olav (el tromsø) som igjen sender den til trygdekontoret. dere får dekt reise og opphold iallefall til perioden før uthenting og innsetting. Så langt har vi kun betalt egenandelene på "samtalen" tror dev var rund 260 kr på hver.

Jeg vil nesten påstå at dere vil få dekt akkurat det samme!!!! Jo, vi sier det :-)

Men medisiner må man jo betale selv, inntil 15.000 kr... ut over det betaler trygdekontoret. Det blir sikkert ca 5000 pr forsøk i medisiner da. Jeg får dem i posten nå til uka, så da kan du få høre :-)

Fortsetter under...

okay.. :)

når kontakta du trydekontoret da??

hehee....føler meg skikkelig grønn og fersk nå gitt...hihi..

maser og graver...

vi må sikkert betale for turen selv nå vil jeg tro...kanskje jeg bør ringe dem å høre??

men søren at jeg ikke helt vet hva jeg skal si...slitsomt...

Jeg har ikke vært i kontakt med trygdekontoret i det heletatt jeg, men i brevet jeg fikk i forrige uke sto det at de refundeerte opphold og rese i forhold til "befruktningen". Oga t kvitteringene måtte leveres trygdekontoret innen 6mnd. Du kan jo skrive en mail til noen i trygdekontoret, du kan ringe på rådhust og få en adresse. Slik at du kan sette opp punktvis noen sprsmål som du lurer på. Det er litt lettere og formulere se skriftlig. :-)

Du kan jo også spørre de i tromsø. Jeg jobber i helsevesenet selv, og som regel så ordner vi jo opp rundt pasienten slik at de må gjøre minst mulig selv. :-)

Skal dra på jobb snart jeg, men er sikkert tilbake etter rapporten i kveld...etter 22.00 en gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...