gutt+jente+knøtt Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Eg har vært sykem 100% nesten hele svangerskapet med hyperemesis, er nå 27 uker på vei. Kvalmen har vært mye bedre i flere uker nå , men er så utrolig sliten! Har prøvd meg på jobb et par ganger nå, aktiv sykemld, men det fungerer dårlig. Blir svimmel og vært nær å besvime hvis jeg presser meg litt for mye. Og det skal ikke mye til..... Er det bare meg eller er det flere som er slitne?
gutt+jente+knøtt Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2007 Ekstrem svangerskapskvalme...
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Kjenner meg igjen ja! Ikke no sælig....
Tamline Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har også vært kvalm en god stund, men de siste ukene har vært bra. Er fortsatt sliten da, og var nær ved å besvime i går. Har bare 2 dager i uka på skolen, men synes det er et ork. Vil klare det, men jeg bare orker ikke...ikke så bra for selvfølelsen men...:/
gutt+jente+knøtt Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. januar 2007 Gir ikke akkurat god selvfølelse nei......... Føler meg skikkelig pysete, men kan jo ikke no for det:)
123C Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 Hadde også hyperemesis i 3 mnd, men har de siste 2mnd følt meg ganske ferdig med det og begynt i jobb igjen. Men nå er det ingen ting som skal til for å slå meg ut. Har vært sengeliggende i 6 dager med forkjølelse. Er nå tilbake i jobb, men føler meg bare som en pesende gris. Null energi. Kan i løpet av kvelden få meg et lite kikk, men faller snart ned i sofaen igjen. Svimmel og trett går jeg rundt på kontoret. Får heller ikke sove av urolige bein og vond rygg. Er en del større dette svangerskapet. Ikke i kroppen, men på magen. Føler meg helt "full-stappa". Dette er mitt andre svangerskap med hyperemesis, men selv om jeg sist gang spydde fram til 8 mnd var jeg full av energi. Irriterende å tenke på nå. Nå har jeg kanskje en ekstra tøff dag i dag (noe denne teksten bærer stort preg av=), men jeg er bare så utrolig lei. Og så er det 10 uker igjen.... Har en drøm om å styre dagen som jeg selv vil. Sove til jeg våkner, shoppe( gidder ikke det etter jobb), besøke venner som er ute i permisjon og hente gutten i barnehagen tidligere enn vanlig. Gleder meg sånn til permisjonstiden starter og muligens en sykemelding som jeg mest sannsynlig får et par uker før. Oi oi oi Det var deilig å få tømt seg litt=) Men nå må jeg kanskje begynne å jobbe litt igjen. Lykke til alle sammen. Vi har vel alle dager som dette iblandt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå