Gå til innhold

Sliten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har vært sykem 100% nesten hele svangerskapet med hyperemesis, er nå 27 uker på vei. Kvalmen har vært mye bedre i flere uker nå , men er så utrolig sliten! Har prøvd meg på jobb et par ganger nå, aktiv sykemld, men det fungerer dårlig. Blir svimmel og vært nær å besvime hvis jeg presser meg litt for mye. Og det skal ikke mye til..... Er det bare meg eller er det flere som er slitne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er hyperemesis for noe?

Skrevet

Ekstrem svangerskapskvalme... :)

Skrevet

Kjenner meg igjen ja! Ikke no sælig....

Skrevet

Jeg har også vært kvalm en god stund, men de siste ukene har vært bra. Er fortsatt sliten da, og var nær ved å besvime i går. Har bare 2 dager i uka på skolen, men synes det er et ork. Vil klare det, men jeg bare orker ikke...ikke så bra for selvfølelsen men...:/

Skrevet

Gir ikke akkurat god selvfølelse nei......... Føler meg skikkelig pysete, men kan jo ikke no for det:)

Skrevet

Hadde også hyperemesis i 3 mnd, men har de siste 2mnd følt meg ganske ferdig med det og begynt i jobb igjen. Men nå er det ingen ting som skal til for å slå meg ut. Har vært sengeliggende i 6 dager med forkjølelse. Er nå tilbake i jobb, men føler meg bare som en pesende gris. Null energi. Kan i løpet av kvelden få meg et lite kikk, men faller snart ned i sofaen igjen. Svimmel og trett går jeg rundt på kontoret. Får heller ikke sove av urolige bein og vond rygg. Er en del større dette svangerskapet. Ikke i kroppen, men på magen. Føler meg helt "full-stappa".

Dette er mitt andre svangerskap med hyperemesis, men selv om jeg sist gang spydde fram til 8 mnd var jeg full av energi.

Irriterende å tenke på nå. Nå har jeg kanskje en ekstra tøff dag i dag (noe denne teksten bærer stort preg av=), men jeg er bare så utrolig lei. Og så er det 10 uker igjen....

Har en drøm om å styre dagen som jeg selv vil. Sove til jeg våkner, shoppe( gidder ikke det etter jobb), besøke venner som er ute i permisjon og hente gutten i barnehagen tidligere enn vanlig.

Gleder meg sånn til permisjonstiden starter og muligens en sykemelding som jeg mest sannsynlig får et par uker før.

Oi oi oi Det var deilig å få tømt seg litt=) Men nå må jeg kanskje begynne å jobbe litt igjen. Lykke til alle sammen. Vi har vel alle dager som dette iblandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...