Gå til innhold

Flere som sliter med å finne navn til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fryktelig vanskelig. Er mange navn jeg alltid har syntes er fine, men pluteslig er de ikke fine nok... Vi vet ikke hva vi får, så må jo tenke ut både guttenavn og jentenavn. Synes det er kjempevanskelig! Har tenkt på Maria, men utover det har jeg ingen forslag!!! Flere som sliter, eller har alle navnene klare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer heller ikke og finne noe navn til min lille gutt... skal ha han 15 mai...

Skrevet

Det er vanskelig naar man ikke har sett babyen enda - det er ikke noe i veien med aa ha flere navn som alternativer og bestemme seg etter babyen er foedt. Vi greide ikke aa bestemme oss sist og bestemte oss dagen etter han var foedt, fordi vi maatte bare komme opp med noe - for foedselsattesten... (tenker bedre under press hihi) Hadde nesten bestemt oss for navn, men det passet ikke saa vi maatte finne paa noe annet. Skulle kalle han Odin - me han var saa liten - det gaar jo ikke ann da.... Saa ga min mann (Amerikansk) en liste med norke navn fra statistisk sentralbyraa - og sa han maatte peke ut de han syntest saa fine ut...saa kunne jeg bestemme om han kunne utale de... (endte opp med Anders Odin) og det passe kjempegodt - hihi fin maate aa komme opp med navn paa... Men skjoenner at du sliter - det er vanskelig!!!!

Du har god tid - plukk ut noen navn og bestem deg naar du moeter den lille gutten!!

Skrevet

Vi hadde jentenvanet klart,men så skulle det vise seg at det lå en gutt inni magen,så nå sliter vi;o)

Men vi har god tid...Tenkte og kjøpe en navnebok og studere litt...

Skrevet

Synes også det er veldig vanskelig å finne navn. Jeg skifter mening så fort også. Den ene dagen liker jeg et navn, for så å synes det er kjedelig dagen etter... Jeg er litt redd for å velge "feil" navn... At jeg velger et navn jeg kommer til å angre på. Huff!

Skrevet

Vi også sliter... Har en gutt i fra før som vi hadde bare tt alternativ til så det navnet er brukt opp, skal ha gutt igjen 17 mai og har ingen anelse om navn...Frustrerande!!

Skrevet

Kommer han på termin må han nesten hete Bjørnstjerne!

Hi, hi. Neida. Bare tulla...

Skrevet

Jentenavn skal vi klare å bli enige om, for der har vi noen å velge i som begge synes er veldig fine.

Guttenavn derimot er forferdelig vanskelig! Særlig siden min kjære er så kresen på guttenavn! (Dvs. han liker ikke det fiiine navnet som jeg har lyst på ... han sier det blir litt for "pappagutt")

Skrevet

Vi sliter veldig. Sist fikk vi ei jente. Da visste vi ikke kjønn og hadde noen guttenavn, og noen jente. Vi var ganske bestemt på tre jentenavn, men da vi fikk henne i armene våre passet ingen av de. Et helt nytt navn som vi aldri hadde hatt på noen lister dukket opp hos oss begge. Og da ble det jo det. Derfor vet vi nå at det vi sliter med av navn nå ikke nødvendigvis blir et problem når vi endelig møter gutten vår. Har tenkt litt på det der med om man ikke får bestemt seg innen en viss tid, tror det er et halvt år, så bestemmer staten et navn for deg. Man må visst ha et navn for å få statsborgerskap eller no sånt. Lurer fælt på hvilket navn det ville blitt?? Noen som har gutts til å la det skje??

Skrevet

vi hadde mange guttenavn og ingen jentenavn...

og hva viste ul.....joda en jente..*skriiiik*

Blir nok prinsesse ingenting:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...