Gå til innhold

Kan man få kjøpt ferdig kokte poteter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha så mange i dåpen, så tenkte det kunne være greit å bare kjøpe ferdig kokte poteter, slike som bare ligger ferdige i en pose, og hele posen legges i en kjele og varmes et kvarters tid. De er jo ikke like gode som "vanlige" poteter, men sparer meg for mye jobb og jeg slipper å tenke på at de kanskje blir for mye eller lite kokt etc.

Vet at Fjordland selger slike, men det er jo bare 2 porsjoner, kan jo ikke kjøpe 25 slike pakker heller, det blir for kostbart.. men det må jo finnes, siden helseinstitusjoner etc bruker det...

Fortsetter under...

Skrevet

Hør med et hotell eller en restaurant eller ligndene om du kan få kjøpt et spann av dem. Eller få dem hvertfall til å fortelle hvor de kjøper det...

Et hotell hjalp meg for noen år siden - da jeg trengte en masse poteter..

Skrevet

Har sett det i butikken ja. I vakumpakket plast. Vet ikke hvordan de varmes opp siden jeg aldri har kjøpt dem.

Men så veldig mange poteter er det ikke i disse heller da. Kanskje 8-10 stk maks regner jeg med.

Skrevet

Det finnes, ihvertfall her jeg bor, vi får sånne på jobb, (jobber på aldershjem) Vi varmer dem i damp ovn, ellers kan du koke dem i posen i en stor kasserolle... Men ferdikokte poteter er ganske dyrt, det er vel ca 20 stk i en sånn pose, koster ca 60 kr... tror merket er bama..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...