Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Vi skal ha så mange i dåpen, så tenkte det kunne være greit å bare kjøpe ferdig kokte poteter, slike som bare ligger ferdige i en pose, og hele posen legges i en kjele og varmes et kvarters tid. De er jo ikke like gode som "vanlige" poteter, men sparer meg for mye jobb og jeg slipper å tenke på at de kanskje blir for mye eller lite kokt etc. Vet at Fjordland selger slike, men det er jo bare 2 porsjoner, kan jo ikke kjøpe 25 slike pakker heller, det blir for kostbart.. men det må jo finnes, siden helseinstitusjoner etc bruker det...
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Hør med et hotell eller en restaurant eller ligndene om du kan få kjøpt et spann av dem. Eller få dem hvertfall til å fortelle hvor de kjøper det... Et hotell hjalp meg for noen år siden - da jeg trengte en masse poteter..
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Har sett det i butikken ja. I vakumpakket plast. Vet ikke hvordan de varmes opp siden jeg aldri har kjøpt dem. Men så veldig mange poteter er det ikke i disse heller da. Kanskje 8-10 stk maks regner jeg med.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Det finnes, ihvertfall her jeg bor, vi får sånne på jobb, (jobber på aldershjem) Vi varmer dem i damp ovn, ellers kan du koke dem i posen i en stor kasserolle... Men ferdikokte poteter er ganske dyrt, det er vel ca 20 stk i en sånn pose, koster ca 60 kr... tror merket er bama..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå