Gå til innhold

tre små:-)


-carina-

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg så på treff-sidene at du kanskje kommer i morgen... Jeg har tekstet med Hilde M (hun har flyttet, så hun har ikke så mye internett for tiden). Hun skulle komme, men er litt forkjølet. I fall i fall hun melder avbud i morgen så blir vi jo ikke akkurat så mange... Da tror jeg i så fall at jeg avlyser det, så kan vi heller prøve igjen neste uke. Hilde skulle sende meg en sms tidlig i morgen, så da lover jeg å gå inn på treff-sidene og avlyse senest klokka ni i morgen tidlig! :o)

 

Men jeg håper nå det blir noe av... Sist uke var det noen som kom som ikke hadde skrevet seg opp, så det kan jo være at vi blir flere enn det ser ut til... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, da! Snakker om ammetåke, her! Den meldingen jeg hadde skrevet hadde beveget seg helt ned i underbevisstheten;-) Nå er jeg skikkelig flau! Har ikke sjans til å rekke treffet nå! Ikke tør jeg sette meg bak rattet heller, Nora har vært våken hver time i natt:-( og da har jeg det også!

Jeg håper dere har et hyggelig treff, og at dere tilgir min lille blemme! Jeg vil gjerne komme på et annet treff:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Joda, vi hadde et koselig treff i dag! :o)

Mulig vi skal helt ut til Kløfta neste gang, men så blir det vel kanskje sentrum gangen etter det... Du får bare hive deg på en annen gang dersom det passer!

Bra du ikke kjørte i dag, forresten, hørte at det var fryktelig glatt ute på veiene i dag! Det var skikkelig skummelt å skli seg til T-banen, men nede i sentrum var det heldigvis bare fortau! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var kjempeglatt her ute også. I kommunen jeg bor i har de bestemt at de ikke vil salte veiene, men heller bruke grus som borrer seg ned i isen på en eller annen sær måte - så da må vi vente til de strør, da:-(

Ser jo ikke bort ifra at det blir noe bedre å være på treff når snøen går, og barna kan komme seg mer rundt. Picnic i Frognerparken eller Slottsparken, vet du (men ikke på jernbanetorget;-)!

 

Følger med på treff-sidene, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig om du blir med på treff hjemme hos meg neste gang:-) Skal se om noen har lyst å komme helt ut på landet til Kløfta til meg, men håper noen vil. Er så koselig med disse treffene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi snakket om det i dag. Har vært litt mindre oppmøte i det siste. Men det skyldes trolig dårlig vær og mye sykdom rundt omkring... Gleder meg veldig til vi kan begynne å ha treffene ute. Ha med tepper og ligge ute i parken... Som du så i ett annet innlegg her så har jeg spist jordbær i dag! Drømmer virkelig om sommer, jeg!! :o)

 

Tror det er ca 30 minutter fra Sinsenkrysset til Kløfta?

Tenkte meg ut til Hilde, men da tar jeg nok toget...

Kan jo lage en sosial greie ut av hele turen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...