Gå til innhold

Hengemage-mageplastikk

Anbefalte innlegg

Fy, magen min ser ikke ut!! Har en slapp hengemage, en "pølse" som ikke vil bort. Prøvd å trene den bort uten noen srlige resultater. Fikk det etter første sv.skap og ks. Er ikke blitt noe bedre etter enda ett sv.skap. Tror ikke den vil bli bra og jeg har ikke tenkt å ha en mage som ser ut som om den er 60+. Er jo bare 26 år.

Vurderer/ tenker på å ta mageplastikk for magen sjenerer meg veldig. Har hørt fra en bekjent at man kan få en sånn operasjon gratis fordi jeg måtte ta keisersnitt første gangen. Noen som har hørt om det?

Noen av dere som har gjort det eller kjenner noen?

Evt. hvordan jeg bør gå frem....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8018371-hengemage-mageplastikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort det. Gjorde det for 4 år siden, altså lenge før jeg fikk barn. Nå måtte jeg jo ta hasteks og selv om de har snittet i det gamle arret så blir det ikke pent (nå er det bare 5 uker siden men alikevel)

Jeg angret aldri et sekund på den oprasjonen. Fjernet løs hud. Grunnen var at jeg gikk i en periode fort opp mange kilo og gikk dem ned igjen (40 kg) så kroppen rakk ikke trekke seg sammen. Fikk oprasjonen dekt. Det er mange kriterier for at man skal få det. Bla antall cm mageheng.

Legen din må søke for deg.

Fikk fantastisk mye god dop på rikshospitalet så det var ikke så vondt ;-) Neida, operasjonen er lang men jeg reiste hjem samme dag. Kan ikke være alene de første dagene. Jeg spiste all den smertestillende jeg fikk så det var ikke så vondt. Men man klarer ikke rette seg ut på en god stund... :-) Gikk med korsett i 7 uker ( sånn burde vi hatt etter ks også.... )

Etter at jeg hadde gått ned 40 kg og søkte så måtte jeg holde vekten ett helt år før operasjonen. Selve søknaden tok ikke så lang tid.

Jeg var sykmeldt i ca 14 dager. Var vel i svima i en ukes tid etter operasjonen pga smertestillende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...