Neverstill Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 noen som begynner å få rare navler? hehe..litt dumt spørsmål men jeg synes navlen min har blitt så rar.. hadde liksom sånn litt "dyp" navel så er den nesten "vrengt"( jeg er ikke god til å forklare) hehe... det er vel bare fordi magen vokser vel.. men det føles rart:)
*Mi tesorito* Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 jess...samme her! synes den er litt morsom jeg da...
Faylinn Skrevet 31. januar 2007 #3 Skrevet 31. januar 2007 Ja, navlen lever sitt eget liv. :-) Først ble den strukket masse så den ikke ble så dyp, og nå er det noe som prøver å vrenge seg litt ut. Heldigvis er den så strukket at det ikke blir sånn skikkelig utovernavel.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Ja, det er ikke uvanlig at navlen "spretter ut". Selv jeg som vanligvis har et krater av en navel (de dypeste vulkaner ville vært misunnelig *ler*), har fått veldig grunn navel denne gangen, nesten så den er vrengt ut.
Skilpadden Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Navlen min var dypere før. Nå er den nesten flat. Når jeg ligger på ryggen og strammer magemusklene, så spretter den ut. Det ser helt sykt ut!!!!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 31. januar 2007 #6 Skrevet 31. januar 2007 ...Apropo stramme magemusklene. Får dere sånn rar vinkel på magen da? Sånn ekstra topp fra høna til mellom puppene. Hehe... snål forklaring, men... Er det fordi magemusklene blir dratt til siden ettersom magen vokser? Har også fått snål navle. Endelig skal ALL navlelo og æsj renses bort! Hihi...=)
Lovehearts Skrevet 31. januar 2007 #7 Skrevet 31. januar 2007 fysioterapauten min sa at når man strammer magen, den tuppen man ser, er alle mage invollene som tyter ut, så vi måtte ikke bruke magemusklene, heller rulle over på siden og reise oss opp.
2 barnsmor 81 Skrevet 31. januar 2007 #8 Skrevet 31. januar 2007 jeg var hos fysoterapauten i går, hun sa det motsatte.....at man skulle trene magemusklene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå