Anonym bruker Skrevet 30. januar 2007 #1 Skrevet 30. januar 2007 Uff jeg falt på isen i dag...håper ikke det har glort noe skade...falt på siden...har ikke vondt eller noen...hva tror dere??
Lindus og juni-jenta Skrevet 30. januar 2007 #2 Skrevet 30. januar 2007 Så lenge du ikke har smerter så tror jeg ikke det er noe fare. Men jeg forstår at du er bekymret. Ring legen din i morgen for sikkerhets skyld. Klem
MomInUSA Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Det gaar nok bra - saa lenge du ikke har noen smerter. Enig at du boer ringe legn hvis du er bekymret - du boer ikke gaa og bekymre deg hvis du ikke trenger det og kan faa svar.. Babyen er veldig beskyttet i magen - har jo masse vann enda og bumse rundt i. Det er nok en forferdelig folelse da og falle saann. Man blir jo naturligvis bekymret. Happer alt gaar bra med deg!!!
Søtnosmamma Skrevet 31. januar 2007 #4 Skrevet 31. januar 2007 Jeg flata og ut på sida på isen i forrigårs. Det var heldigvis sparking og liv etterpå så jeg er ikke så bekymra, men det var skikkelig ekkelt når det skjedde. Vi kommer til å bli noen bekymra mødre.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Jeg er ivrig skigåer. Men nybegynner og nokså utstø. Faller nå litt innimellom. Og jeg syntes jo det var litt skummelt. Men jeg spurte jordmoren min om det kunne være farlig å falle, og hun sa at da måtte jeg falle veldig hardt rett på mage for at barnet skulle ta skade. Det var heller ingen fare for at morkaken skulle løsne, som jeg så noen hadde kommentert her inne en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå